Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GRATTIS

:banana: Jaaaaaaaaaaaaaaaa.....Grattis Mehl till Sprattels 2:a plats idag :banana:

Tack för reklamen :bow:

Er Imperial d'Or är ju vår "reklamhäst". Hoppas självklart att ni kommer över 800.000:- i år.....inte långt kvar :d

Synd att jag inte var på plats. (var på kurs) :cry:

// Suzanne

ps. Visst är det väl så här års han brukar tända till ??? :idea: ds.

Senast ändrad av en moderator:
Sv: GRATTIS!

finger_011.gif
Grattis till 2:a platsen Mehl o en kanontid i comebacken :bow:

Grattis Mehl till andraplatsen... :bump: :bump: :banana: :banana:

Jag pratade med "syrrans" tränare i dag, han var helnöjd med hennes seger i går. :idea: :D

/// ghost

Tack ska ni ha!!! Hade det här lite på känn,slagen med 1/2 längd,inte illa pinkat,satt längst bak till 300 kvar ohoj vilket upplopp han gjorde min stolle till häst. :love: :love:
Du har alldeles rätt lsz ang.årstiden,på hösten tänder både han o jag till,spyr på värme.Reklamen bjuder vi på..... :angel:

:angel: :bow:

Imperial d´Or hittade en fantastisk höstform i oktober ifjol. Probe-sonen hade då en bländande uppvisning i ett bronsdivisionsförsök på Solvalla som vanns på 13,6/2140 auto. Nioåringen hade en sjätteplats som bäst i år innan kvällens andraplats bakom Dollars All Over efter en bra avslutning. Kanske är en ny formtopp på väg?

Per-Arne Corell, travnet.se

Jaaaa,drömma kan man väl få göra.........Vinna försök o final i Silver :D o så guld på en gång då...... :angel:
Skämtåsido,så här på äldre dar får man vara nöjd med att han tar pengar kanske???

Senast ändrad:

Tack så mycket.... :bow: :bow:
Synd att det strula i "Madamens" lopp" men hon var verkligen värd den segern :love::love:
Och Sokrates gjorde också ett bra lopp... :banana:

Grattis Shattis..
Riktig dunderdag det måste varit för dig idag!!

Tack Tack allihopa,,, :bow: :bow:

Det var SÅ roligt att Madamen hade turen på sin sida...(tack till EA :devil: )
för hon har faktiskt varit bättre än raden.Trots vad dom sa på tv om henne :mad:.
Hon haft lite otur med positioner i loppen o näst senast blev hon hovöm..
Det här lever jag på länge.. :love: :D

Lillgumman :love:
madam.jpg

:eek: Här åker man på Spa över helgen och missar detta :eek:

:banana: GRATTIS SHATTIS :banana:

Vi mötte ju er på Rättvik i våras :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
321
Senast: Unafraid
·
Hemmet Ja, alltså jag samlar ju på dessa fina dekorationer. De förtjänar faktiskt en årlig tråd. Jag tror jag räknade till att jag har 23st...
2
Svar
34
· Visningar
1 369
Senast: Halcyon
·
Tjatter Jag har börjat ha ett fodral/necessär med lite grejer som kan vara bra att ha. Idag packade jag om den med: - Glasögonputs - Tamponger...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 765
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Krångla inte till hanteringen – och hoppa inte på alla nya trender! Träna i stället hästen på det du vill att den ska kunna – och lär...
Svar
0
· Visningar
498
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka