Grattis till placeringar

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare via
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 944

via

Trådstartare
Nej, nu har vi varit utan en sådan här tråd ALLDELES för länge! :D
Vi hade en för något år sedan minns jag. Här kan vi gratulera till framgångar på travbanan som inte är en vinst och därmed passar i guldtråden.

Sv: Grattis till placeringar

Jag börjar! :D
Grattis till milian för sjätteplatsen på Kalmar med Lill Egon igår. Och grattis till mig för Livi Champagnes :love: tredjeplats på samma bana.

Tack!
Och så passar jag på att gratulera mig själv till uppfödningen Alfas Cinderella som tog en andraplats på Åby förra veckan.

Grattis milian till tredjeplatsen med Lill Egon på Åby!

Liknande trådar

Träning Min häst har börjat te sig lite konstigt vid varje ridpass, han skrittas igång ordentligt, brukar skritta ut grusvägen en bit och... 2
Svar
33
· Visningar
2 327
Senast: Idaw83
·
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 154
Senast: julgrisen
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 067
Senast: Jahopp
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 102
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka