Grattis till placeringar

via

Trådstartare
Nej, nu har vi varit utan en sådan här tråd ALLDELES för länge! :D
Vi hade en för något år sedan minns jag. Här kan vi gratulera till framgångar på travbanan som inte är en vinst och därmed passar i guldtråden.

Sv: Grattis till placeringar

Jag börjar! :D
Grattis till milian för sjätteplatsen på Kalmar med Lill Egon igår. Och grattis till mig för Livi Champagnes :love: tredjeplats på samma bana.

Tack!
Och så passar jag på att gratulera mig själv till uppfödningen Alfas Cinderella som tog en andraplats på Åby förra veckan.

Grattis milian till tredjeplatsen med Lill Egon på Åby!

Liknande trådar

Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
7 425
Senast: Tantan
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 081
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 844
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 624
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023