Grattis till placeringar

via

Trådstartare
Nej, nu har vi varit utan en sådan här tråd ALLDELES för länge! :D
Vi hade en för något år sedan minns jag. Här kan vi gratulera till framgångar på travbanan som inte är en vinst och därmed passar i guldtråden.

Sv: Grattis till placeringar

Jag börjar! :D
Grattis till milian för sjätteplatsen på Kalmar med Lill Egon igår. Och grattis till mig för Livi Champagnes :love: tredjeplats på samma bana.

Tack!
Och så passar jag på att gratulera mig själv till uppfödningen Alfas Cinderella som tog en andraplats på Åby förra veckan.

Grattis milian till tredjeplatsen med Lill Egon på Åby!

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 021
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 806
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 880
Senast: Mia_R
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
5 240
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar