Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, tror du missade att äggen är kokade redanÄggröra på kokt ägg, majonnäs, gräslök, creme fraiche, salt och peppar, serveras på rostat bröd. Gärna med lax eller räkor.
Spansk omelett, tortilla,.. koka potatis, skala och skiva, koka sedan i olivolja. Blanda några ägg med salt (kräver ganska mkt salt för att bli gott), i med potatisen i en stekpanna, häll över äggen och vänd när ena sidan stelnat i pannan och låt steka lite till. Gott till tomat och lufttorkad skinka.
stekt ägg/ äggröra med avocado, chili flakes och lite aioli på rostat bröd
matig omelett med skinka, ost och broccoli
äggmuffins, du tar i princip och gör en omelett men steker ägg blandningen i muffinsformar i ugnen
Annat som är gott är som man använder en del ägg i är bla Quiche, ostpaj, bananpannkakor
En del av ovan kan även frysas in
Haha .. Tror jag med bortse från eeeh typ allt utom det överstaHaha, tror du missade att äggen är kokade redan
Det har vi fått ett helt gäng nu.
Men mer än att äta dem som de är, ha de på mackan och i tonfiskröra.... Så vad gör man med dem? Kom med dina bästa recept för jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till här...