GPA Speed Air ToT

Modest

Trådstartare
Någon som har den? Är den värd priset?

Behöver ny hjälm och ska antagligen köpa en sån här, svart.

Vill också ha tips på billiga inköpsställen, gör inget om det är från internet/utomlands.

Tack för tips! :banana:

Sv: GPA Speed Air ToT

Jo jag såg den där sidan, men när jag kollade fanns det bara strl 54,55,56, fast nu finns ju i stort sett alla strl :S
Nja, alltså det är 240pund+moms.
£239.95 / US$355.13 £281.94 / US$417.27 Including VAT at 17.5%
Det är det fetstilta som är ditt pris :)

Samma pris på dom alltså..
På den sidan jag visade så måste du gå in på "child" för att hitta de tre minsta storlekarna..
Måste kolla om det är olika fraktpriser på dom olika sidorna.

Tycker bara att det är lite dåligt att man måste betala för att få "behållaren" med.. Typ 400 spänn :cool:

Men på sidan jag visade behöver du inte köpa den där behållaren! Hjälmen var desutom typ 2£ billigare :D

Nej, jag behövde inte köpa behållaren på min sida heller ;)
Men pris skillnaden missade jag, typ 40-50 spänn? :D

"Ditt" pris: £281.99
"Mitt" pris: £281.94

Eller har jag fattat fel?

"Ditt" pris: £281.99
"Mitt" pris: £281.94

Eller har jag fattat fel?

Den kostar bara 279,99 på den sidan. Om du väljer "colour tone on tone black" så ändras priset. Fattar inte varför T o T är billigare än vanliga speed air? :confused: I sverige kostar den ju flera tusenlappar mer

Hmm, ja det är ju konstigt..
Men tack för hjälpen, blir ju avsevärt mycket billigare än i Sverige iaf ;)

Du får säga till hur det gick med beställningen, funkar det bra för dig vågar jag också beställa därifrån :D

Har en svart sån :) Älskar den, trots att jag är dressyrryttare. Däremot så tror jag att ToT har slutat tillverkas? Där jag jobbar kan vi iaf inte ta in dem, det var väl begränsad upplaga? Samma med den där hjälmen med flaggan på... Lite OT bara.

Billig sida, men när jag trycker på min storlek & färg, så kommer även "grey" upp, och när jag trycker på "buy me" så kan den ju inte välja någonting..
Vet du hur man ska göra?

Annars tack för sidan!! :D

Har en svart sån :) Älskar den, trots att jag är dressyrryttare. Däremot så tror jag att ToT har slutat tillverkas? Där jag jobbar kan vi iaf inte ta in dem, det var väl begränsad upplaga? Samma med den där hjälmen med flaggan på... Lite OT bara.

Kan nog vara så att de har slutat tillverkas, men tror att det finns hjälmar kvar att köpa (hoppas jag verkligen :eek: )

Det har varit lite stopp i leveranserna, nya har kunnats ta in denna månaden. OS-hjälmen var ju bara under OS.

Okej, nej jag har inte en aning! Hittade bara sidan när jag sökte.:)

*knapplån*

har du beställt? elr någon annan? intressant att veta, då jag också kanske ska beställa :angel: :angel: :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar