GPA Speed Air ToT

Sv: GPA Speed Air ToT

kl

Får man egentligen tipsa om inköpsställen på forumet?

För jag länkande i en tråd till en butik där jag köpt mina stövlar och det inlägget togs bort fortare än kvickt

Jag har en ToT och jag älskar den.
Ända hjälmen värd att kallas ventilationshjälm.

Kom ihåg att euron stiger av bara helskotta nu så priserna snart kommer nog vara på samma nivå som kostnaden i Sverige.

Hjärnan har inte vaknat än och förstår inte att sorbe menar valutan.
Haha.

ska jag oxå göra fast tänkte se om nån beställt innan jag gjorde de :angel: :)

Har du fått din hjälm? Eller någon annan som beställt?

men röda kavajer är ju inte såååå ovanliga :p de finns endel som har de ju :)

Jag har en svart-svart. Jag hade längtat efter den i två år tills jag äntligen köpte den. Jag är jättenöjd! :D Tyvärr är den lite liten så den sitter lite högt upp på huvudet (ser det ut som men det känns bra) men jag trycker ner den lite då och då så det ser bra ut. ^^ hehe Jag beställde min från "amira-hemsidan" som står i början. Det har även min kusin gjort och jag rekomenderar det!

Måste bara säga att min kusin köpte en "vanlig" gpa alltså den första med silver sträck och hennes från Amira är lite för stor trotts att den hon provat i Sverige satt bra. Min däremot är lite för liten än den jag tidigare provat i Sverige så se upp med fel storlek och prova ordentligt på de hjälmar som finns i Sverige!

Lycka till! :)

Jag har en sån, GPA Speed Air tone on ton i Svart, och jag ÄLSKAR den hjälmen! :D Den är hur bra som helst!
Jag köpte min utomlands, det är mycket billigare. http://www.equestrianclearance.com/

Jag betalade 3700 kr, och då har jag räknat med frakten.

Mvh Jennifer

men röda kavajer är ju inte såååå ovanliga :p de finns endel som har de ju :)

Jåå men jag bor i en håla i norrbotten så här finns det inte så jättemkt att välja på. Vet du vars man kan se på/beställa röda kavajer? Mk tacksam isf :angel:

kingsland, animo har. sen har jacson kommit med en billig en :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
689
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 743
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 758
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar