gör det själv leksaker

MinIan

Trådstartare
som rubriken lyder, har ni några tips på leksaker som är lätta å göra till vapar som är 13 v?
så dom har nått å syssla med..

att ha godis i en toarulle går inte längre, för där har dom lyckats lista ut hur man får ut godiset, så det går på en gång så har dom tråkigt igen..

och en leksak som jag hade köpt förut gick sönder i dag, var en sånhär grej som dom skulle välta så kom det godis från den..

så nu är dom i full gång å roa sig själva med saker dom hellst inte ska roa sig med...:rofl: så jag behöver bra tips!!

någon som har någon kul ide på vad man kan göra åt valparna så dom inte har så tråkigt?
 
Sv: gör det själv leksaker

Ta en strumpa och stoppa i ihopknölat tidningspapper, knyt ihop strumpan.
Du kan sätta ett snöre i strumpan också så att du kan dra i strumpan, eller hänga upp den i en dörröppning (som en sandsäck/boxboll ungefär).
Izor älskade att leka med en prasslande strumpa när han var liten, jag tror att han tyckte att det var en råtta som man skulle jaga.;)
 
Sv: gör det själv leksaker

ja, det skulle jag kunna testa, få se om jag hittar någon gammal strumpa som man kan offra :P
 
Sv: gör det själv leksaker

1,5l Petflaska den hårda modellen lägg in lite ris så det låter när dom springer busar med den, brukar vara uppskattat.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 761
Senast: Gruvan
·
Övr. Hund Hej! Jag har en valp/unghund på ca 6 månader idag. Det är en golden av jakttyp och jag tycker att hon klarar rätt lite för sin ålder...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 630
Senast: Amaranthe
·
Hundträning Hej buke! Sett att många har fått så himla mycket bra tips och råd här, så jag gör ett försök jag med :) Jag har en 17 månaders...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
7 443
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp