Golden Tråden!!! =)

verrdogan

Trådstartare
Jag vet inte om det redan finns en tråd om denna ras. Hittar iaf ingen.
Till helgen får jag iaf hem en golden hane som jag ska ha på halv foder, ska bli kul med ytterligare en familjemedlem.
Så nu vill jag sepå era golden och höra vad ni har för er med dom :)
d054.gif

Här är Wille!!:love:
DSC00051.jpg

vet inte så mycket om honom än, mer än att han är min killes systers hund och att han är 4år:)

Sv: Golden Tråden!!! =)

Har fyra golden. Här är den yngsta: Tia, 9 veckor

tiahuvud8v_2.jpg

Sv: Golden Tråden!!! =)

Jag har en golden-tik vid namn Smilla. Köpte henne när hon var 8månader av en uppfödare som först tänkt behålla och träna(apportering) men som insett att tid och ork inte räckte till 5 hundar i träning :) Idag är Smillis 1,5år.

Hon är en perfekt vovva! Så lyhörd, glad och villig att vara till lags! Koppel använder vi inte många ggr, bara när vi skall träna inne i stan -o det är mest för andras skull. Hon funkar utmärkt med andra hundar , man behöver aldrig vara orolig. Vi tränar apport med henne, och jag hoppas kunna komma iväg o träna lydnad i framtiden. Hon är oxå en trogen ridturshund, hon älskar att få springa med hästen.

smillastaket.jpg

smillasno.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 383
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 799
Senast: Maniac123
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 930
Senast: Roheryn
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 556
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar