Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
jag behöver hjälp. jag söker efter ett sv halvblod, en hingst. Jag vet att namnet börjar på gold men vet inte vad det slutar på. Typ goldfinger eller goldmember eller något sånt. Har ni något förslag?
Sedan finns även Acapulco Gold 789, men det börjar ju inte med Gold. Dessutom några fullblodshingstar som verkat i halvblodsaveln, Golden Profit xx 921 och Goldmine xx 984.
Det var väl Flyinge som bytte in Goldfinger ett par säsonger?
Hade en väldigt mörk. Snygg och hoppade bra.
Senare såg jag ett sto hos hästhandlare som hoppade något otroligt för sin ringa ålder.
mvh
Förutom Goldmine xx är ingen av dem det. Goldfinger stod endast en säsong i Sverige (1974), Goldgraf dog 1994 och Goldlöwe dog 2005. Acapulco Gold dog 1993 och Golden Profit xx kastrerades år 2000.
hmm.. då kanske det är goldmine jag är ute efter... det var en äldre karl som erbjöd mig dels en ettåring och dels ett föl (som ligger i magen) båda har samma hingst som far och samma mor och han mindes inte riktigt vad den hette men nåt med gold trodde han. vart står goldmine?
jag kan mammans namn och hon är ansluten och allt sånt men har glömt bort hennes siffror har dom typ i bilen :P men goldmine kanske kan stämma då för dom som har stoet bor i östergötland tror jag och betäcker gärna med hingstar som står nära (ursäkta att jag är så luddig har precis kommit i kontakt med dessa då jag har forskat om en häst på skolan som dom fött upp som har samma mamma som dessa föl som jag undrat över fadern men som har royal som fader:P) så söka om jag ser för vet att landrat 670 är hennes fader
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Hundavel & Ras
Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter.
Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
Hästnyheter Jag är så gammal att jag har varit en av Anders Lindgrens elever. Jag har sett dressyrhästar på hög nivå som mjukt och villigt utför det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.