Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad är ramen för något?Just nu kan jag bara tänka på ramen, så vegansk ramen med god buljong och krämig tofu får det bli.
Gott. Japanskt. Shoyu eller miso som bas är vanligast.Vad är ramen för något?
Jag skall kanske svara själv också: sillfiléer vända i grovt rågmjöl och stekta, med potatis eller kanske ännu hellre mellan två skivor hembakt grovt rågbröd och med sallad mellan.
Håller med om lasagneLasagne i alla varianter, det går ju att fylla med nästan vad som helst, och det är ändå ostsåsen som är godast. Just nu experimenterar jag med svampfyllning.
Samma här! Äter det i olika variationer flera gånger i veckan i perioder.Hamburgare. Inte för att den klassiska hamburgaren är en favorit i sig själv, men för att konceptet bröd, sallad, ost och protein är så otroligt mångsidigt.
Vilken är den godast maträtten du vet?
Förutsättningen är att det är något du skulle kunna äta regelbundet, en gång i veckan eller så utan att tröttna.
Potatis!!Vilken är den godast maträtten du vet?
Förutsättningen är att det är något du skulle kunna äta regelbundet, en gång i veckan eller så utan att tröttna.