Gnälltråd!

MidnightSoul

Trådstartare
Ursäkta mig men är ganska så fint irriterad och less på en viss person. Människan gnäller om att den inte har några kompisar. Vi hade bestämt planer, pratade om det dagen innan vart vi skulle träffas å tid, planerna var uppgjorda tidigare om att vi skulle gå och göra detta. Allt var bestämt å klart. Personen dök inte upp å hade inte ens brytt sig om att meddela att denna inte skulle komma.
Så jag fick höra med personen var på G eller inte efter att ha väntat ett tag å får på så sätt veta att personen inte kommer att komma.

Ursäkta mig men är det så konstigt att personen har brist på vänner om det är så den behandlar folk som försöker.

Ursäkta mig men är ganska så fint irriterad och less på en viss person. Människan gnäller om att den inte har några kompisar. Vi hade bestämt planer, pratade om det dagen innan vart vi skulle träffas å tid, planerna var uppgjorda tidigare om att vi skulle gå och göra detta. Allt var bestämt å klart. Personen dök inte upp å hade inte ens brytt sig om att meddela att denna inte skulle komma.
Så jag fick höra med personen var på G eller inte efter att ha väntat ett tag å får på så sätt veta att personen inte kommer att komma.

Ursäkta mig men är det så konstigt att personen har brist på vänner om det är så den behandlar folk som försöker.

Säg det till personen!

Liknande trådar

Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 256
Senast: gullviva
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
22 138
Senast: Shaggy
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 653
Senast: Whoever
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 964

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Betäckning 2024 - föl 2025
  • Dressyrsnack nummer 18
  • Ridskoleryttare