Glucosamin vs Grönläppad mussla

brandkattis

Trådstartare
Vet, vill att jag börjar ge glucosamin,
läst lite o många verkar förespråka grönläppad mussla.
Vad har ni för erfarenheter ni som provat båda?

Sv: Glucosamin vs Grönläppad mussla

Att grönläppad mussla fungerar bäst. I alla fall på mina hundar. Har en som äter det nu och fungerar bra på det. Den förra hunden fick också preparat med grönläppad mussla och fungerade jättebra. När det var slut nån gång och jag istället köpte med gurkmeja istället så blev det en rejäl försämring. När det, för oss, bra preparatet inskaffades igen blev hunden bra igen.

Sv: Glucosamin vs Grönläppad mussla

Nackdelen, som jag hört om, är att den grönläppade musslan börjar bli utrotningshotad. Vet dock inte själv hur det är med den saken, bara hört det ryktesvägar.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 473
Senast: Sedna
·
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Hej Har ni några bra tips att få i en fem veckors valp mat? Hon vill bara dia men mamman börjar tröttna på 10 valpar som diar. De andra...
Svar
9
· Visningar
770
Senast: hollypolly
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
899

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar