Glossybox!

Sv: Glossybox!

Jag har nu provat torrschampot. Men jag fattar liksom inte grejen..
Det kändes bara som att använda en vanlig hårspray. Hörde från en vän att "håret skulle kännas fräschare och nästan som nytvättat när man använde det.. Mitt kändes som.. vanlig spray..
eller är det ngt som jag missat? måste man göra ngt mer?
 
Sv: Glossybox!

Sprayade du bara?

Du ska göra en bena i hårbotten, skaka flaskan och spraya 20-30 cm från håret och sen gnugga in det mot hårbotten och i håret närmast, sen göra en ny bena en bit ifrån och göra likadant. Det ska suga upp det i håret som vi upplever gör håret fett.
Det ska inte användas som vanlig hårspray. ;)
 
Sv: Glossybox!

Så, nu har jag läst igen och kan svara. Blev en aning förvirrad då jag trodde att det var Honung som svarade mig igen.

Jag tycker att det är honung som är den otrevliga vad det gäller det vi skrivit. Det är hon som idiotförklarar mig, vilket jag inte uppskattar särskilt mycket. Jag förstår också hur näthandel går till för det allra mesta utan att hon behöver skriva som hon gör.

Självklart får ni diskutera så mycket ni vill, men jag får väl svara på detta? Eller är det envägskommunikation som gäller?

Dock inser jag att jag blandat ihop er eftersom jag inte har en aning om ifall honung ska fortsätta prenumerera eller ej, utan det var det visst du som skrivit. Jag anser inte att jag varit mer otrevlig än honung i vilket fall.
 
Sv: Glossybox!

Glossybox blir bara större och större så det verkar inte vara ett jätteproblem för dem att kunder går ifrån. Vad skulle vara så himla intressant med en målgrupp som vill att företaget ska ändra sitt koncept?

Jag tycker att det är lite detta med att vänta och vara nyfiken som är det roliga med Glossybox, den ska dimpa ner någon gång i slutet på månaden och sätta guldkant på den dagen. Om boxen kom precis när jag ville skulle det inte kännas lika roligt. Sen är det väl kanske inte så att glossybox har ett enormt lager av olika skönhetsprodukter från varumärkesstarka märken liggande att bara kombinera boxar av på löpande band. Det är nog mycket som ska till innan med samarbetena företagen emellan, planering och förberedelser inför de olika månadsboxarna. Tycker det är rätt otroligt att det kan fungera så bra som det gör, att kontinuerligt få hem en box med produkter av ett högre, ibland MYCKET högre värde än jag betalar.

Skulle inte vilja jobba på glossybox kundtjänst, puuh...

Vilken tid i månaden jag får boxen gör inget, däremot irriterar det mig enormt att jag enbart får billiga produkter jämfört med er andra. Jag har ju sett i sminktråden att du bl.a. nog lägger stora summor på produkter. Det får de ju reda på i enkäterna, och jag tror att de väljer vilka som får de dyra produkterna efter enkätsvaren. Det är isf dålig stil tycker jag. Så nu tänker jag inte fylla i fler enkäter.
 
Sv: Glossybox!

Jag undrar jag om det påverkar.. Jag tror att jag i min profil hos glossybox inte har en speciellt hög summa ifylld. Jag har varit med sen september -12 och mitt skönhetsintresse har ökat främst under 2013, så jag fyllde nog bara i några hundra där. Så det är om de möjligtvis snappat upp det från enkäterna som du säger, men det är ju inte alla enkäter som frågar om det...
Men kan du inte göra ett experiment, fyll i att du spenderar betydligt mer än du gör och se om det gör någon skillnad? :D
 
Sv: Glossybox!

Det tog ett tag för mig innan jag fick torrschampo att fungera. Jag gör som sorbe skriver, sprayar in det i hårbotten där det behövs (fast betydligt närmare än från 20-30 cm), gnuggar in det ordentligt och sen låter jag det verka medan jag sminkar mig, minst 5-10 min. Sen borstar jag ut det ordentligt underifrån. I början tyckte jag inte att det verkade alls, men nu kan jag faktiskt skriva under på det där om nästan nytvättat resultat :D.
 
Sv: Glossybox!

Du behöver inte dryga dig genom att upplysa mig om hur nätshopping går till...

Och passar det inte så är det ju fritt fram att inte prenumerera, vilket du ju inte ska. Problemet löst.

Jag tycker att det är honung som är den otrevliga [...]


Jag anser inte att jag varit mer otrevlig än honung i vilket fall.

Jag kritiserar Glossybox, inte dig. Men tack så hemskt mycket. Jag har inte ens tänkt tanken att "dryga" mig mot dig. Don't get me started. Jeez. Det är en tråd om smink!
 
Sv: Glossybox!

Ja det kanske jag skulle göra :D
Fast jag får snart en gratisbox, efter det slutar jag nog ett tag.

I enkäterna frågas ju ofta hur ofta man använder olika produkter, hur mycket ett schampo etc får kosta, om man kan tänka sig köpa i framtiden etc.
Om man pusslar ihop de olika frågorna så framgår det rätt tydligt vilka som inte är några spendersamma kunder och i mina boxar finns det enbart billiga prylar och miniförpackningar nu. :(
Medan man ser i denna tråden att andra gång på gång får dyra märken och full-size. Känns inte som en slump.

Men men ska bli lyx-konsument i enkäterna nu! :p
 
Sv: Glossybox!

Fast vettu om jag beställer et tv-seriebox...nej vänta.....om jag beställer TIO...FEMTON tv-serieboxar på en shop som säljer discar..;) ....så levereras det ändå dagen efter. För min del, ända hem till dörren. Dagen efter betalning. Glossybox behöver inte göra kollektiva utskick.
.

Jag uppfattade i alla fall ovan som jävligt drygt.
Alla punkter och den där smilegubben känns inte så trevligt i detta fallet men då får jag be om ursäkt för att jag feltolkar dig helt enkelt.
 
Sv: Glossybox!

Tja...smileyn är ditplacerad för att jag gjorde en omskrivning utan att nämna butiksnamnet. Du missförstod mig helt, och lyckades sparkande sänka mig ett par snäpp. Tack för det och ha en jättetrevlig helg på dig.
 
Sv: Glossybox!

Hade du uttryckt dig klarare hade du inte behövt "känna dig sparkad" på.
Jag högg för att jag kände mig huggen på.

Trevlig helg på dig själv med du
 
Sv: Glossybox!

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för att jag försökte vara rolig, dock inte på din bekostnad även om du tog det så. Du missförstod varenda stavelse.
 
Sv: Glossybox!

Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag missuppfattade det du skrev och sedan uttryckte mig otrevligt.
 
Sv: Glossybox!

kl
Idag fick jag tillslut min box. Jag hade bestämt mig för att sluta prenumera men såg att jag hade tillräckligt för att få en gratisbox så startade igång den igen, dock verkar jag inte få gratisboxen förrän i januari. De drog pengar för både november och december. Skitockså, blev inte alls som jag ville.
Jag fick iallafall inte alls den box jag hoppats på, som vanligt.
*torrschamport
*lermasken
*krämen
*ögonskuggan
*mascara

Jag tror jag fått 3 torrschampon sen jag gick med och det är inte så jäkla längesen. Enda som använder dem är hunden. Hade hoppats på att få deodoranten iallafall som jag åteminstone hade haft mer nytta av.
Menmen, skulle vara skoj att få en box där det känns värt det iallafall..
Tur lillebrors sambo fyller år imorrn, hon får helt plötsligt en mascara i present :p
 
Sv: Glossybox!

Det tog ett tag för mig innan jag fick torrschampo att fungera. Jag gör som sorbe skriver, sprayar in det i hårbotten där det behövs (fast betydligt närmare än från 20-30 cm), gnuggar in det ordentligt och sen låter jag det verka medan jag sminkar mig, minst 5-10 min. Sen borstar jag ut det ordentligt underifrån. I början tyckte jag inte att det verkade alls, men nu kan jag faktiskt skriva under på det där om nästan nytvättat resultat :D.

Ska jag vara ärlig så sprayar jag också mycket närmre.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Bor i Skåne och upplever att jag är påverkad av min pollenallergi. Är det någon annan som fortfarande märker av sin pollenallergi trots...
Svar
8
· Visningar
343
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
524
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 640
Senast: Takire
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 512
Senast: Praeterea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp