Glenn Gordon

T

Tindiz

Vad tycker ni om märket?? Är kvaliten bra eller dålig?
Vilka internet återförsäljare finns det? (webbutiker)

Sv: Glenn Gordon

Har ett träns som jag köpte för typ 3 år sedan..
Använder inte de längre, då jag nu mer har brun utrustning..
Men tyckte de va snyggt och ingick gummityglar för typ 700:- så jag tyckte de va ganska billigt..
Men vet inte riktigt om jag är så nöjd med kvalitén på tränset..
Men de har ju träns över 1000:- och de kanske är bättre kvalité på dem??

har ett glen gordon panband som et är super bra kvalite på,kostade nog runt 300, jätte mjukt och fint!

Beställde det från hippsonshopen.se (tror jag), vet inte om dom har fler glen gordon grejer :banana:

Jag har ett gg-träns. Jag tycker det är lite väl svårt att få riktigt mjukt, nu när jag haft det ett tag är det ok, men det kräver sin smörjning :smirk: har väldigt fina tränsmodeller dock!!

Jag har 3 GG träns och jag tycker dom har hållt mycket bra:)...väldigt bra kvalite!

*kl*
Har två GG pannband av olika modeller. Jag tycker att dom är jättesnyggt designade och bra kvalite´!

jag har bara bra erfarenheter av detta märke och all typ av utrustning. :) :bow:

Det beror ju på vilken kollektion du menar. Det finns ju både classic och Winner. Winner-kollektionens kvalitet med indiskt läder är väl inget att hurra för. Däremot gillar jag deras classickollektion i engelskt läder!

Har ingen större erfarenhet av märket, men har kollat på deras träns med engelsk nosgrimma. Är sjukt snyggt och lädret verkar vara fint.

Liknande trådar

Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 011
Senast: fio
·
Heeelt ny på att tyda dom här unghästbedömning som finns. Kollar på en häst som är 5, fick klass 1 i gångarter och hoppning på...
Svar
12
· Visningar
1 252
Senast: Robina
·
Utrustning Igår föll dottern av nya hästen, och jag inser att vi behöver komplettera vår garderob med en airbag. Ni som har sådan när ni rider...
Svar
0
· Visningar
269
Senast: Emma-pemma
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 389
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar