Gissa kändisen på bilden

Känner igen smilgroparna. Och har antagligen haft tandställning som ung.. Hjärnan har aldrig jobbat såhär mycket under en ledighet. 😂
Ah! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!

Så ljusa blå ögon, smilgropar, bred mun, naturligt långt blont hår, amerikan, skådespelerska, "blev en svan"... Är det Cameron Diaz @ExtraW ?

Tyckte iaf hon var den vackraste kvinnan i världen när jag var liten! 🤩
 
Ah! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!

Så ljusa blå ögon, smilgropar, bred mun, naturligt långt blont hår, amerikan, skådespelerska, "blev en svan"... Är det Cameron Diaz @ExtraW ?

Tyckte iaf hon var den vackraste kvinnan i världen när jag var liten! 🤩
Sjukt bra gissning! Nu kanske jag kan sova inatt..
(Och hon är fortfarande väldigt vacker!)
 
Ah! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!

Så ljusa blå ögon, smilgropar, bred mun, naturligt långt blont hår, amerikan, skådespelerska, "blev en svan"... Är det Cameron Diaz @ExtraW ?

Tyckte iaf hon var den vackraste kvinnan i världen när jag var liten! 🤩
Yes självklart är det Cameron Diaz 😁😁😁
 
Vem har vi här då :D
0632ADFF-B687-4241-8149-8C4428C8FD33.webp
 
Yes självklart är det Cameron Diaz 😁😁😁
Yäss! :banana:😄
Sjukt bra gissning! Nu kanske jag kan sova inatt..
(Och hon är fortfarande väldigt vacker!)
Haha! Ja, nu kan jag äntligen också sova! :rofl:
(Hon är helt otroligt vacker nu med såklart! Menade mer att som vuxen ser jag kanske inte skönhet på samma sätt - man kan vara vacker på så många vis och det finns/fanns ju så många andra vackra människor också men när jag var liten var det bara Cameron Diaz som gällde! :p)
 
haha så lätt för mig att jag inte ens vill svara.. skäms lite :o:D tar mig tillbaka ett årtionde eller så, om de hjälper någon annan.
Hade du tagit tillbaka 2 eller 3 årtionden hade det kanske hjälpt mig.
Den enda brittiska musikern jag vill ha som framtida man är Matt Bellamy i Muse. (Ev Chris och Dominic i dito band 😂).
 
Hade du tagit tillbaka 2 eller 3 årtionden hade det kanske hjälpt mig.
Den enda brittiska musikern jag vill ha som framtida man är Matt Bellamy i Muse. (Ev Chris och Dominic i dito band 😂).

haha vet inte hur mycket jag vågar hjälpa till.. var ju inte min bild :o men en riktning jag kan ge är kanske... mot xfactor, känns som de inte är sååå välkänt?
 

Liknande trådar

Fritid Jag tänkte har vi en bästa film tråd får vi ha en för bästa tv-serie också. Vilken är den bästa tv-serien du har sett och varför? För...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
6 610
Senast: cambodia
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
2 167
Senast: Twihard
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
342
· Visningar
22 401
Senast: hundtant
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
71 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp