Ledtrådar: Brittisk, förutom artist gjort några filmroller.Slänger in en jag med. Min blivande man om nån undrarVisa bifogad fil 104546
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ledtrådar: Brittisk, förutom artist gjort några filmroller.Slänger in en jag med. Min blivande man om nån undrarVisa bifogad fil 104546
Känner igen smilgroparna. Och har antagligen haft tandställning som ung.. Hjärnan har aldrig jobbat såhär mycket under en ledighet.
Sjukt frustrerandeKänner igen smilgroparna. Och har antagligen haft tandställning som ung.. Hjärnan har aldrig jobbat såhär mycket under en ledighet.
Man skulle kunna säga att detta är lite som en ”lite ful” ankunge som blivit en svan hahaKänner igen smilgroparna. Och har antagligen haft tandställning som ung.. Hjärnan har aldrig jobbat såhär mycket under en ledighet.
Fast hon var inte ful såklart men jämfört med hur hon blev som vuxen så lite hahaMan skulle kunna säga att detta är lite som en ”lite ful” ankunge som blivit en svan haha
Ah! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!Känner igen smilgroparna. Och har antagligen haft tandställning som ung.. Hjärnan har aldrig jobbat såhär mycket under en ledighet.
Sjukt bra gissning! Nu kanske jag kan sova inatt..Ah! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!
Så ljusa blå ögon, smilgropar, bred mun, naturligt långt blont hår, amerikan, skådespelerska, "blev en svan"... Är det Cameron Diaz @ExtraW ?
Tyckte iaf hon var den vackraste kvinnan i världen när jag var liten!
Yes självklart är det Cameron DiazAh! Hade bara Pippi Långstrump i huvudet som störde tills jag läste det här med tandställning. Såklart!
Så ljusa blå ögon, smilgropar, bred mun, naturligt långt blont hår, amerikan, skådespelerska, "blev en svan"... Är det Cameron Diaz @ExtraW ?
Tyckte iaf hon var den vackraste kvinnan i världen när jag var liten!
Yäss!Yes självklart är det Cameron Diaz
Haha! Ja, nu kan jag äntligen också sova!Sjukt bra gissning! Nu kanske jag kan sova inatt..
(Och hon är fortfarande väldigt vacker!)
Prins Charles höll jag på att skriva men han är ju kung numera?Vem har vi här då
Visa bifogad fil 104566
Slänger in en jag med. Min blivande man om nån undrarVisa bifogad fil 104546
Hade du tagit tillbaka 2 eller 3 årtionden hade det kanske hjälpt mig.haha så lätt för mig att jag inte ens vill svara.. skäms lite tar mig tillbaka ett årtionde eller så, om de hjälper någon annan.
Hade du tagit tillbaka 2 eller 3 årtionden hade det kanske hjälpt mig.
Den enda brittiska musikern jag vill ha som framtida man är Matt Bellamy i Muse. (Ev Chris och Dominic i dito band ).
Det ska man inte skämmas förhaha så lätt för mig att jag inte ens vill svara.. skäms lite tar mig tillbaka ett årtionde eller så, om de hjälper någon annan.
Christian Bale kanske?Visa bifogad fil 104568
kanske för enkelt för svenskar idag? jag blev iallafall jävlans chokad när jag insåg vem det var.
Harry Styles är min första tanke?Slänger in en jag med. Min blivande man om nån undrar
Jajamen!Harry Styles är min första tanke?