Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det Patrick Labyorteaux?Kom på att vi kan ha en tråd med barnbilder på kändisar och så får andra gissa vilken kändis det är
Jag börjar med denna bild. Ledtrådar är att han är skådespelare och varit med i många filmer, även serier tror jag.
Så, vem är det här?
Visa bifogad fil 103956
Nej men de kanske är rätt lika.Är det Patrick Labyorteaux?
Jo. Blev fundersam när jag såg namnet i förtexterna eftersom jag kände igen namnet från andra produktioner. Så kollade upp honom på imdb.Är inte det där någon från lilla huset på prärien?
Ledtråd: han är med i Arrested Development.Kom på att vi kan ha en tråd med barnbilder på kändisar och så får andra gissa vilken kändis det är
Jag börjar med denna bild. Ledtrådar är att han är skådespelare och varit med i många filmer, även serier tror jag.
Så, vem är det här?
Visa bifogad fil 103956
Jason Bateman?Ledtråd: han är med i Arrested Development.
Rätt!Jason Bateman?
Hjälp vad svårt! Kan du ge nån ledtråd?
ArtistHjälp vad svårt! Kan du ge nån ledtråd?
Vild gissning. Den enda mörkhyade kvinnliga artisten jag kan komma på är beyonce. Fast barnet på bilden ser ljusare ut än hon.Artist
Jo. Blev fundersam när jag såg namnet i förtexterna eftersom jag kände igen namnet från andra produktioner. Så kollade upp honom på imdb.
Omöjligt/svårt att se likheter med honom som vuxen.
Rätt, det är Beyonce.Vild gissning. Den enda mörkhyade kvinnliga artisten jag kan komma på är beyonce. Fast barnet på bilden ser ljusare ut än hon.
Det är svårt nog med bild, utan blir det nästan omöjligtJag lägger in nästa! Vem är detta?
Osynlige mannen?Jag lägger in nästa! Vem är detta?