Gipsväggar...

MissFideli

Trådstartare
Jag har tyvärr gipsväggar i hela lägenheten. Och det kräver ju lite idéer har jag märkt.
Men nått jag absolut inte kommer på är hur man på mest hållbara sätt sätter upp sladdar på väggen? Har nu sånna där vanliga sladdhållare, men med katt i familjen så åker dom ur alldeles för lätt. Har testat limma, men det håller inte.

Hjälp?

Sv: Gipsväggar...

Jag vet inte vad du menar med vanliga sladdhållare men tänker att en idé kan vara att spika på golvlisten. Alltså så att sladden ligger längs översidan av golvlisten och du använder klamrar som man spikar.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 611
Senast: Blyger
·
Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Marvin
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 798
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar