ii-ssa

Trådstartare
Hur gör man för att öppna det programmet.
Måste man installera det efter att man laddat ner?

Hjälp mig.
 
Sv: Gimp

Nu vet jag inte vilken fil du har laddat ner eller version men man behöver installera dte på sin dator innan man kan starta programmet.
 
Sv: Gimp

Har du laddat ner windows versionen så du inte råkat ladda ner en Linux version eller så :)

Annars ska det bara installeras och sne är det klart.

Jag kör ju GimpShop, den ska försöka likna mer Photoshop men den är lite buggig men det går bra :)
 
Sv: Gimp

Du måste ha två filer när du skall installera GIMP.
En heter något med GTK vilket du måste installerar först.
Sedan kan du installera själva GIMP.
 
Sv: Gimp

Har du laddat ner det från gimps hemsida? Ladda även ner paketet med GTK, det är nämligen ett "grafikbibliotek" som gimp behöver för att kunna visa menyer och sånt rätt. Installera det först, sen gimp och sen ska det bara vara att köra. :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej på er! Jag undrar om ni kunde hjälpa mig angående vilket mobilabonnemang som är mest prisvärd och fungerar bra? I dagsläget har...
2 3
Svar
46
· Visningar
1 016
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
976
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 339
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp