Samma här, jag köpte boxen och kollade hela serien för något år sedan, den är fortfarande klockren i mina ögon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den ligger ute nu! Men jag kan fan inte få den att funka, den bara laddar och laddar men inget händer. Andra serier funkar.Jag läste att nya säsongen släpps igår eller idag på netflix?
Jaaaa! Den är här! Eller... Där! På Netflix, i alla fall!Jag läste att nya säsongen släpps igår eller idag på netflix?
Ligger hela säsongen ute eller ett avsnitt?Jaaaa! Den är här! Eller... Där! På Netflix, i alla fall!
Såg första delen nu ikväll och guuud jag blir så lycklig av tanken att jag fortfarande har 4.5 timmar kvar av splitternya briljanta Gilmore Girls-moments! Blir kul att diskutera det nya sedan när fler har hunnit se det, själv är jag oerhört nöjd (men en gnutta förvirrad emellanåt) hittills! Ska försöka hinna se del två imorgon förmiddag tror jag
Hela säsongen .Ligger hela säsongen ute eller ett avsnitt?
Oj...Hela säsongen .
Haha... vad roligt det lät.nej men det är lugnt @Mineur ! Jag gissar att många tittar helt enkelt bara. På söndag ska jag vara bakis så i värsta fall får jag spara det tills dess .
Aha Jag måste kolla det..@stjarnhimmel Netflix är gratis första månaden och jag tror (betoning på tror, har inte provat själv) att det är rätt lätt att dra sig ur efter det utan att behöva betala så mycket - om ens något. Kanske kan vara värt att kolla upp? Skulle gärna låna ut mina inloggningsuppgifter annars, om det inte vore för att jag redan snyltar på min brors konto...
Akta dig, jag skaffade en gratismånad förra månaden när jag var hemma med brutna revben och nu kom ju både GG och the Crown så nu måste jag ju fortsätta...Aha Jag måste kolla det..
Nu har jag sett alla avsnitt. Finns det någon superhemlig tråd där vi kan diskutera ALLT!? :-)Akta dig, jag skaffade en gratismånad förra månaden när jag var hemma med brutna revben och nu kom ju både GG och the Crown så nu måste jag ju fortsätta...
Jag kommer antagligen aldrig komma ur det.
Jag tog en gratis månad för att jag var tvungen att se en enda ynka film för skolan, sen råkade dottern upptäcka det och nu tror jag att vi skulle hamna i en stor familjekris om jag skulle säga upp det.Akta dig, jag skaffade en gratismånad förra månaden när jag var hemma med brutna revben och nu kom ju både GG och the Crown så nu måste jag ju fortsätta...
Jag kommer antagligen aldrig komma ur det.