Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag vill ju inte spoila allt. Men jag behöver någon att prata med...Avsnitt ett och två avklarade. Jag är så glad så glad för att det är precis lika bra, på precis samma sätt, som det alltid varit Helgdag här på onsdag, så då planerar jag att se de sista två. Sen kan vi diskutera, @Brandgul!
Ja.Är Rorys kompis Lane med?
Åh hon var min favorit.
Jag tror att this is it. Slutklämmen liksom.Tycker att avsnitten blev bättre o bättre, första var inte så roligt. Någon som vet hur många säsonger det kommer bli nu? Så som den slutade hoppas jag att det kommer en säsong två.
Det är bara fyra avsnitt :-DTänkte kolla ett par avsnitt ikväll!
Sen är jag gärna med och snackar.
Men eller hur! Jag kände bara så stor kärlek till allt. Alla personer och miljöer. De har verkligen fått med allt och alla. Helt fantastiskt faktiskt! Men tiden var så knapp. 360 minuter :'( Vi hade velat ha minst 360 minuter till... *bölar*Avsnitt ett och två avklarade. Jag är så glad så glad för att det är precis lika bra, på precis samma sätt, som det alltid varit Helgdag här på onsdag, så då planerar jag att se de sista två. Sen kan vi diskutera, @Brandgul!
Jag har dessutom plöjt säsong 1-7 om och om igen senaste månaderna. Nu tittar jag bara på utvalda favoritscener igen och igen!Men eller hur! Jag kände bara så stor kärlek till allt. Alla personer och miljöer. De har verkligen fått med allt och alla. Helt fantastiskt faktiskt! Men tiden var så knapp. 360 minuter :'( Vi hade velat ha minst 360 minuter till... *bölar*
Det håller jag verkligen med om! Jag har verkligen stört mig på det!Jag har kollat om på de tidigare säsongerna och har inte hunnit klart med dem än, så vill inte börja med de nya avsnitten. Gah!
Stör mig dock på normaliserandet av alla dessa svartsjuka pojkvänner. Galet kontrollerande hela tiden!
Rory ägnar ju hälften av sin screentime åt att antingen bortförklara deras fula beteenden, eller förklara för dem varför hon inte sitter med tindrande blick vid deras fötter at all times.Det håller jag verkligen med om! Jag har verkligen stört mig på det!
Eller hur. Lorelai är ju den som ser betydligt äldre ut.tycker att det är lite fascinerande att nästan alla ser exakt lika dana ut nu som då