Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har inget intresse att bli Tv-Kändis! fick bara ett mail från en vän. Som känner mig och vet att jag gillar udda saker.Jag tyckte att det var ett intressant projekt när programserien startade, men det har bevisligen inte fungerat särskilt bra. Jag tror att det delvis beror på att utbudet på anmälda deltagare är för litet så att chansen att träffa rätt minskar rätt mycket.
Jag tror dessutom att misslyckandet med säsongerna hittills gör att färre ens bryr sig om att söka, så att chansen att hitta rätt minskar ännu mer.
Vill du bli Tv-kändis så tror jag det finns bättre vägar att gå.
Så nu har jag skickat in ansökan!
Lite ångest fick man!
Men man lever bara två gånger som de säger.
Så nu har jag skickat in ansökan!
Lite ångest fick man!
Men man lever bara två gånger som de säger.
Kul! har som sagt bara skickat in ansökan. verkligen OMG. Min vän A ska få igen, han är en vänlig lymmel!Omg! Heja heja!
Vad jag förstått har andra länder haft mer framgång i matchningarna.
Tack, håller dig uppdateradCoolt. Håller tummarna
Om grupptrycket säger att man ska göra dumma saker så är det helt okej att låta bli.Jag har inte sett det heller! . Omg nu börjar bli nervös om de ringer! uha! men 50% av buke ville att jag skulle göra detta, tur att ni inte ville att jag skulle hoppa av en bro.
Grupptryck funkar dåligt på mig. Tyckte bara att det var en rolig sak.Om grupptrycket säger att man ska göra dumma saker så är det helt okej att låta bli.
Håller tummarna för att du kommer med även om det betyder att jag återigen behöver kolla på en svensk serie.
Ah jag missade att det var ett skämt, är inte så förtjust i grupptryck.Grupptryck funkar dåligt på mig. Tyckte bara att det var en rolig sak.
Jag har inget till övers till det heller,Ah jag missade att det var ett skämt, är inte så förtjust i grupptryck.
vem vet.Vad spännande! Hoppas att du kommer med och att det ger en massa spännande erfarenheter... och kanske, kanske att du möter ditt livs kärlek. heart
Varför just jag, ingen anna som skulle kunna bänka dig framför TV.,Alltså, hade det inte varit du som postade hade jag inte ens öppnat tråden,så ointresserad är jag än sånt, men kommer du med kommer jag sitta bänkad!