Har undvikit tråden för att undvika spoilers så jag är kanske lite sen på bollen nu, men... Jag förstår inte varför det är så konstigt att aldrig ha haft ett förhållande?
Jag träffade min sambo när jag var 35 och hade aldrig haft ett förhållande innan. Jag hade dejtat en del men det blev liksom aldrig rätt bara. När jag fallit för någon har det varit obesvarat och när någon fallit för mig har även det varit obesvarat. Hade jag inte mött min sambo på ett community så hade vi nog aldrig träffats, vi bodde ett par kilometer ifrån varandra men rörde oss inte i samma kretsar alls i övrigt och jag hade definitivt varit evig singel vid 40 jag också. Jag ser liksom inget konstigt i det? Sånt kan bero på något suspekt men kan lika gärna vara rent oflyt i just att hitta nån man får känslor för och som besvarar de känslorna.
Ang Magnus så har hans utseende stört mitt fokus så jäkla länge - han är så jävla lik nån men jag har inte kunnat sätta fingret på vem. Förrän nu! Han är ju en lite äldre och mycket skäggigare Filip Berg!
Visa bifogad fil 156147