Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är en sån där man borde störa sig på men jag tycker bara han är gulligNicklas alltså, han är ändå rätt underhållande - på ett så oförargligt sätt?
"Jag tycker ofta det kan vara attraktivt att iaktta någon." (efter att ha pratat om att någon rättar till något eller lastar på vikter på gymmet) "Sedan gör jag SÅKLART inte det utan tillåtelse." Och bäddscenen. Och en seriös fundering på om de behöver ta med egen handduk till parhelgen. (Ok efter att ha bott i något jäkla upphängt klot på bröllopsresa mitt i vintern så kanske handduksfrågan inte var så orimlig ändå.)
Känner ungefär likadant.Elsa... Hon kan komma att bli en anledning till att jag inte kollar klart på säsongen. Insåg idag att jag INTE VILLE SE mer av henne. Illa när man inte gillar en person pga det ändå lilla man får se av henne i tv...
Jag håller med. Jag tycker till och med synd om henne. Tänk att visa upp detta i TV är ju helt fruktansvärt. Ingen kan ju känna någon som helst sympati med henne. Hon är nog en av de värsta personligheterna jag settElsa... Hon kan komma att bli en anledning till att jag inte kollar klart på säsongen. Insåg idag att jag INTE VILLE SE mer av henne. Illa när man inte gillar en person pga det ändå lilla man får se av henne i tv...
USCH och bu för jävla surmupp-Magnus. "jaha hade du bokat?" "kolla om du kan boka av det". Hur jävla svårt är det att åtminstone låtsas engagera sig något för något som den andre uppenbart skulle tycka var en kul grej och har engagerat sig för att boka och fixa med?! Det är väl inte som att de måste ha ångande sex bara för att han skulle hänga med på EN ynka salsalektion och försöka släppa loss lite av sin stelhet? Nej Hector förtjänar så mycket bättre och livligare än denna trögmåns.
Och Adam, Adam stackars Adam "jag får KBTa skiten ur det här" Får lika mycket aversioner mot Elsa när hon tokvarvade upp av att komma hem till Göteborg som jag fick av hennes silent treatment och neggo-ras på skidresan.
Säsongen som helhet är förvisso mycket mer sevärd än den förra, MEN jag saknar fortfarande Kalle i jämförelse med de nya trista experterna med bara platta floskler.
Samma här. Minst lika plåsamt som att få fysiskt stryk, men svårare att fatta och lättare att bortförklara tyvärr.Håller med dig. Psykisk våld är för många ganska okänt. Jag själv förstod inte att jag blev utsatt utan det förklarade utomstående för mig och det tog lång tid innan helheten sjönk in.
Det är otroligt många som både utövar och lever under psykiskt våld utan att förstå det men mår skit.
Hahaha, blir galen på honom! Hade inte stått ut en sekund.Nicklas alltså, han är ändå rätt underhållande - på ett så oförargligt sätt?
"Jag tycker ofta det kan vara attraktivt att iaktta någon." (efter att ha pratat om att någon rättar till något eller lastar på vikter på gymmet) "Sedan gör jag SÅKLART inte det utan tillåtelse." Och bäddscenen. Och en seriös fundering på om de behöver ta med egen handduk till parhelgen. (Ok efter att ha bott i något jäkla upphängt klot på bröllopsresa mitt i vintern så kanske handduksfrågan inte var så orimlig ändå.)
Hahaha, blir galen på honom! Hade inte stått ut en sekund.
Tror bara hon är bortskämd och omogen, han borde ju bryta med henne han är vuxen hon är tonåring i en 27 årig kvinnas kropp.Elsa... Hon kan komma att bli en anledning till att jag inte kollar klart på säsongen. Insåg idag att jag INTE VILLE SE mer av henne. Illa när man inte gillar en person pga det ändå lilla man får se av henne i tv...
Jag tror bara Magnus är stel och inte tänder på Hector. Han bjuder liksom inte in till något. Hector hittar på en aktivitet men Magnus vill inte. Men han kommer inte med ett eget förslag.Jag kan sätta en peng på att Hector har överöst Magnus med kommentarer om hans kropp. Såpass att Magnus känner sig objektifierad och därmed tar avstånd. Det är iaf så vibbarna från dem känns.
Håller med, tyckte det var riktigt äckligt när coachen sa att Magnus skulle träna på att vara nära Hector.Jag tror bara Magnus är stel och inte tänder på Hector. Han bjuder liksom inte in till något. Hector hittar på en aktivitet men Magnus vill inte. Men han kommer inte med ett eget förslag.
Jag tycker att har man inga egna idéer så kan väl väl ställa upp på ETT danstillfälle. De ska liksom inte vara nakna eller närgångna.
Hector tar upp det där med att Magnus inte tar intiativ till aktivitet och samtal heller. Han verkar rätt passiv och trist.
Tycker de fick konstiga råd av coachen. Att träna på närhet. Hur kul är det att vara nära någon man inte attraheras av och hur najs är det att känna att den ena känner sig pressad att beröra en?
Är väl bättre att de lägger närhet helt åt sidan och fokurerar på att hitta vänskap och humor först så får resten komma ur det om det går?
Jag tycker coacherna är lite knepiga.Håller med, tyckte det var riktigt äckligt när coachen sa att Magnus skulle träna på att vara nära Hector.
Jag skulle gissa att det är för hon gör bra tv kanske?Jag tycker coacherna är lite knepiga.
Flummiga kanske? Och varför säger ingen åt Elsa att sluta bete sig som en idiot?
Våren -22 var det fyra par av 21 som fortfarande var tillsammans, enligt AftonbladetFinns det någon statistik på hur många par som fortfarande är tillsammans?
Genom alla säsonger. Hur många par har varit med och hur många är fortfarande par?
Jag har sett någon statistik på hur många som var tillsammans i mer än 3år, vilket var definitionen på ett långt förhållande. En siffra som poppar upp var typ 16% eller nåt sånt, kan minnas fel. Men det var fler än från Tinder.Finns det någon statistik på hur många par som fortfarande är tillsammans?
Genom alla säsonger. Hur många par har varit med och hur många är fortfarande par?