Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det var så smärtsamt.Blev illa berörd när Alex säger att de hade roligt och skrattade och hon frågar ”när då?”.
Han försöker verkligen och hon känns mest tråkig och osocial. I dagens avsnitt verkade det som att det släppte en spärr för henne och hon bjöd lite mer på sig själv, jag hoppas att det håller i sig!
Agust och Carro- varför bryter inte produktionen? Det blir bara fel och smärtsamt att se hur olika de är. Kan riktigt se Carros avsmak för honom. Och jag fattar inte varför han måste vara så provocerande? Ta ett steg tillbaka och låt henne komma fram Om hon vill. (Kunde inte låta bli att kolla tråden på flasback och där tycker merparten att Aust är den perfekta mannen och Carro är sämre än sämst, här inne är det tvärtom)
I dagens program önskade jag att svt klippt bort Ida och Arvids sexprat. Tittarna behöver inte få veta allt.
Jag har ofta tänkt att jag får känslan av två ganska dåliga amatörskådisar i någon b-produktion som rabblar upp repliker. Varken deras kärleksförklaringar eller diskussioner känns för mig äkta.Tycker det känns så tvingat och konstlat när Arvid och Ida pratar!
Samma här! Ibland låter hon som en morsa som pratar med sitt barn även..Jag har ofta tänkt att jag får känslan av två ganska dåliga amatörskådisar i någon b-produktion som rabblar upp repliker. Varken deras kärleksförklaringar eller diskussioner känns för mig äkta.
Samma här! Ibland låter hon som en morsa som pratar med sitt barn även..
”Guuu va bra Arvid vårt sex är ändå! Man vill ju bara ha mer asså! Guu va gullig du eee!”
I dagens program önskade jag att svt klippt bort Ida och Arvids sexprat. Tittarna behöver inte få veta allt.
Precis så, där satte du ord på mina känslor runt dom.Jag har ofta tänkt att jag får känslan av två ganska dåliga amatörskådisar i någon b-produktion som rabblar upp repliker. Varken deras kärleksförklaringar eller diskussioner känns för mig äkta.
Haha, ja vem är förvånad över att Arvid minsann väljer att inte komma ibland och skryter lite om sin fysik i sann militäranda även när det kommer till sex?Cringe har kanske aldrig känts mer otillräckligt som ord. När Stina och Fredrik hade helt normala tankar och fina inlägg på temat sex och närhet, så bara spårar dessa ur helt gränslöst. Som att det alltid är en tävling i att vara lite mer än alla andra, vad det än handlar om. Och som de måste vinna oavsett hur mycket andra reagerar. Och så Arvids stadigt fästa blick och monotona röst medan han utvecklar resonemang om sina orgasmer, deras senaste sextillfälle och detaljer om snabbisar. Det låter mer som om han höll en föreläsning i en hörsal än ett intimt samtal med sin partner.
Jag fattar inte ens att Carro stod ut så länge som hon gjorde. En karl som inte ens fattar att man inte lämna mögliga makaroner i kylen lagom tills ens nya fru kommer in i ens hem första gången säger allt tycker jag. Jag hade vänt på klacken redan där. Att bli morsa till en vuxen man är så sjukt osexigt så det finns inte.Jag har jättesvårt för Stina och Fredrik, de är för "stela" för mej, de känns som de vart gifta i 20 år. Vart är livsglädjen ? De går i fotspår som är hur gamla som helst. Det enda som inte säger att de känt varandra i 20 år redan är deras ålder och att hon kommenterar hur hon vill ha sin mat. Det är INGET kärleksfullt i hur de är mot varandra enligt mej. Bara "det här funkar och kommer funka och är bekvämt" ...
Arvid och Ida. Vissa gillar att skryta om sina sexäventyr, de här är uppenbarligen så. Jag bryr mej inte det minsta. What ever rocks their boat liksom... Ser hellre dom ändå än Fredrik och Stina.
Lina och Alex ... Jag köper ändå hur Lina fungerar, finns det ingen "gnista" tror man ju att det är "dömt" om man inte är en person som är "van att det tar tid med känslor"
För mej tex så måste det finnas nåt. Finns det inget så blir det som Carro och August - INGENTING...
Appropå de två sista .. Varför måste August få klarhet ? Det var ju precis som Carro sa. När hon försökte mötas så blev det bara pannkaka då han "ville utmana" istället för att faktiskt mötas... Och bara August "du hörde aldrig av dej" - Carro "nej jag ville väl inte det" ... Buhu cry mej a river. Stackars August kände sej dumpad... No shit !
Jag hoppas Lina och Alex fortsätter. Alex är ju helt klart upp över öronen, och om Lina nu tycker om honom why not liksom...