Gex nån som har!?!?!

M

mai

någon som har ett spel som heter gex, enter the gecko, jag har fasnat men banan, Ride the haunted elevator, hur kommer man till hissen och hur får man igång den sen??

Sv: Gex nån som har!?!?!

haha, sheet! Det var länge sedan! Spelade alltid det när jag var liten! h ihi

haha, köpte de för 15 pengar frå hyraffär, va bra då vet du, :D hurgörag???

Sv: Sex nån som har!?!?!

Varför läser jag "Sex nån som har!?!?!" hela tiden. väldigt störande för då måste jag ju öpnna den gång på gång :angel:

Här finns en walkthrough på engelska som nog är av intresse för dig.

http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/gex_2_a.txt

Mission 3 - Ride the Haunted Elevator
Remember where that seemingly innocent bookcase was in the third room, near the bouncing pumpkin and the second blood cooler? Well, go there. Nudge the bookcase on one of its side to reveal a hidden room. Tail Whip the hidden switch to activate the haunted elevator. Now, proceed until you get to the door leading to the last room. Turn to your left and enter the wooden double doors. Go in and turn around. You'll start to drop while you're in the elevator. Simply go toward the exit for the last Red Remote in this creepy world.

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 313
Senast: Gunnar
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • Kattbilder #10