Ge mig tips på bra hemsidor!

C

Citrus

Jag har planerat börja med western men kan ingenting och vill nu råda bot på det genom att iaf läsa på och lära mig lite. Vart ska man börja? Vad bör jag känna till och vilka sidor är enligt er de bästa för en total nybörjare som är vetgirig?

Sv: Ge mig tips på bra hemsidor!

Du lär dig mycket här inne på buke och sen kan du gå in på wras.se och lära dig om alla grenar som finns. Sen har ju alla olika organisationer egna hemsidor... bara att googla :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Har börjat ridskola för nybörjare (ingen erfarenhet) och gått 3 tillfällen, överväger att sluta då jag inte känner mig välkommen. Första...
2
Svar
20
· Visningar
2 488
Senast: Brynja
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 148
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
841
Senast: Mia_R
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat