Gaspari i dagens avel

Sv: Gaspari i dagens avel

Jag har videorna från Flyinge-dagarna 1990 och 1991, men jag har kopierat över dem till DVD, med halvbra resultat. Ska se om jag kan få över DVD-innehållet och skicka till någon intresserad. :idea:

TROR du att jag är intresserad, eller :D

Har själv en massa videofilmer där jag spelat in hingstar från tv de senaste tio-tolv åren. Delar gärna med mig, men har ingen möjlighet att kopiera själv.

Jag anade nästan det. :angel: :D

Jag ska se om jag klurar ut hur man kopierar DVD:n till en egen fil. Får se om jag lyckas. :smirk:

Efter lite om och men lyckades jag klura ut hur jag skulle göra. Ni som är intresserade får PM:a mig, dock senast innan ca kl 15 imorgon, eftersom jag åker hem på jullov då och inte har tillgång till fast internetuppkoppling. Sedan är jag tillbaka i januari.

Senast ändrad:

Jag var visst för opportunistisk, jag lyckades inte vid det här försöket heller. Ni får vänligen ignorera mitt föregående inlägg. :angel: Jag lovar att jag ska försöka fixa det här när jag kommer tillbaka...

ska väl var lit go di de små liven ;-) Man har ju aldrig tråkigt och man har ju lärt sig få bra balans *S*

Men du maila henne, hon blir säkert jätte glad. Så gjorde jag, på den vägen blev det med våran kontakt. Hade inte ens reflekterat över att hon fanns här på Buke då.

Hallå, jag är också intresserad av kopior, bara så du vet. Och det där med träff, då vill jag också vara med, om jag får? Känns som att jag snart får ta mig en tripp till Stockholm.

Haha, och jag som inte läste klart alla inläggen utan PM ade dig med en gång. :o Men nu har du ju mitt klart i alla fall. :)

Ska se om jag kan fixa två kopior, en till dig och en till Görel.

Självklart ska du komma upp hit så vi kan ha en träff. :)

Görel skrev:
Jag tycker också att det är tråkigt med alla utländska hingstar. Kan förstå att det kan vara svårt att hitta svenskstammade hingstar om man har ett sådant sto. Men om man som du, och jag och shady, har ston utan Utrillo-blod blir det lite enklare ;)

Ja, tänk vad bra ni har det...! ;)

Tackar, tala bara om vad du vill ha och när vi skall träffas så kommer jag som en raket. :D

Jag och mina stamböcker, hingstkataloger och gamla tidningar flyttar till Täby om två veckor, så ni får gärna komma hem till mig! Har kanske något intressant att bläddra i ;)

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 852
Senast: mackan
·
Avel Hej! Hoppas att det är okej att göra så här :) Är väldigt ny här, så skäll på mig (snällt, tack! ;) ) om jag gör något knasigt...
Svar
17
· Visningar
4 831
Senast: Görel
·
Träning Hej! Nu ska jag rida in min 3 1/2 åring! Men vill ha lite tips:) Hans utbildningsstatus nu är ganske låg. Vi började i slutet av mars...
2
Svar
22
· Visningar
5 810
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 954
Senast: supercassie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18