emma-vsm

Trådstartare
Så, dags för en Gärds-tråd kanske?

Vilka ska dit, och vilka klasser ska ni rida?

Jag kommer rida den * efter mycket om och men... Min bil håller på att säga goodbye, och jag är strikt förbjuden att åka mer än 5-mils radie hemifrån och ABSOLUT inte med släp..

Nu har det ordnat sig så bra att min stallägare ska ner, och kan köra 2 hästar!! Hurra! :banana:

Hoppas jag träffar många av er där!

Sv: Gärds!

De känns skönt att det är fler än jag som har bil som strular.... :(

Jag kommer med en häst bara i den lätta klassen..... Ingen * start detta året då han har lyckas få en spik upp i trakten... :cry: :cry:

Jag ska dit med "Tvålen"

vi gillar Gärds :D

untitled2.jpg

om jag nu bara lyckas hitta någonstans för mig och hästen att bo...

Äntligen ska jag få se Göte och Narcissa in action! :banana:

Lena, Novali, emma, fio! Vad säger vi om de här chicken fasonerna? ;)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 142
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 598
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Min arbetsgivare har anordnat någon form av kickoff fre-lör. Det är med lite föreläsningar och gemensam middag fre kväll. Och avslut vid...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 310
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
7 071

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka