Sv: Gärds

kl..

hur gick det för folket idag?

varken jag eller kameran hade speciellt bra dag idag, skyller på vädret!
Fick typ ingen bra bild :mad:

och 205 va ju omöjlig att fånga på bild, ni bara flög fram ju :eek:

Bjuder på ett litet smakprov (tro ej att alla bilder blev bra så ha inga förhoppningar!)
Ska redigera lite bilder så de kommer nog inte upp förrän sent ikväll eller under morgondagen, ska hitta nånstans att ladda upp dem på också ;)

705.jpg

205 gjorde sin bästa fälttävlan någonsin, förutom att glömma ta upp före hinder fyra. Där fick dom ett stopp som ryttaren HELT tog på sig själv. (pust) Visst flög dom fram. Vi är jättenöjda ändå. (hade slutat tvåa om inte stoppet kommit...)

Är det hon som går på Bollerup? Isåfall står vi ju i samma stall :idea:

Molinna gick jättebra och gjorde en Clear Round :)
53 straff i dressyren, felfri hoppning och terräng, den enda i sin grupp som klarade tiden :p
Hade det varit tävling hade de vunnit med 15 straff (i sin avdelning alltså) :angel:

Grattis till eran "guling"
Vi stod brevid er med "dunderklumpen"
Han var också jätteduktig i sin andra fälttävlan
50.0 i dressyren, 4 i hoppningen och dubbelnolla i terrängen
Hade vunnit om det varit en vanlig fälttävlan, men nu blev det ju ingen C.R tack vara ett ner i hoppningen.
Vi är jättenöjda med honom och detta bådar ju gott inför nästa säsong.:)

Tycker faktiskt det är lite dumt att de måste vara 0a i hoppningen för att få CR... 4 fel kunde de faktiskt tillåtit.

Är det hon som går på Bollerup? Isåfall står vi ju i samma stall :idea:

Molinna gick jättebra och gjorde en Clear Round :)
53 straff i dressyren, felfri hoppning och terräng, den enda i sin grupp som klarade tiden :p
Hade det varit tävling hade de vunnit med 15 straff (i sin avdelning alltså) :angel:

Japp, ni bor i samma stall...

Molinna såg kanon fin ut. Härlig aktion och underbar attityd i terrängen. Ska du tävla henne själv när ponnytiden är över?

Tycker faktiskt det är lite dumt att de måste vara 0a i hoppningen för att få CR... 4 fel kunde de faktiskt tillåtit.

Har påtalat detta ett antal ggr för FT-komittén, tidigare var det samma regler som Breeders kval för Clear Round, betydligt trevligare. 16 sekunder över optimalen kan man också lätt ha på vissa banor och då är det heller ingen CR. Heltokigt! och anledning till att vi inte kör CR

Junioren och Hille red oxå CR, 48.6 i dressyren , felfri hoppning och felfri terräng men på håret med tiden , hon red 14 sekunder under tiden.

Tack, hon har en oslagbar inställning i terrängen :love:

Vi får se hur det blir efter ponnytiden, har två st små som ska ridas in då plus att jag inte har en susning om vad jag ska ta mig till efter gymnasiet...
Visst blir man suger på att rida fälttävlan när man ser henne susa fram, men egentligen är jag ju mest dressyrryttare nuförtiden :angel: Och den hästen ska vara fälttävlanshäst och inte dressyrhäst, så är det bara :p
Dock skulle jag gärna vilja ha en till (dressyr)bebis från henne :d

kl..

mina totalt misslyckade bilder från hösttävlingen :(

11.jpg

10.jpg

9-1.jpg

8.jpg

7-1.jpg

1.jpg

Detta är (hoppas jag) bilderna på er som hoppades bli fångade på bild, känns lite väl drygt att lägga upp alla hundra. tyvärr blev bara bra bilder på ponnyerna, fattar inte varför :crazy:

Så ni kan kopiera bilderna härifrån om de duger, och ni får göra vad ni vill med dom sen ;)

Tackar och bugar och "snor" genast åt mig bilderna:laugh:
Man är tacksam att någon tar bilder och att man kan få ta dom så här
Tack tack :bump:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
43 44 45
Svar
885
· Visningar
27 592
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 427
Senast: lizzie
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
18 041
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 274
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar