Garderobsladdning

Sv: Garderobsladdning

det är fel, fysikens lager gäller även i dressyren.....

sen tror jag inte du förstod vad jag skrev??
en kort skänkel är SKARPARE. en längre är STARKARE, men bara OM man drar hårt i den. vilket man aldrig får göra. ergo är en kort skänkel skarpast då det krävs mkt mindre rörelse i tygeln för att den ska "ta".

det är ren vetenskap, har inget med tycke och smak att göra.

Som sagt, det kommer nya saker hela tiden. Sedan kan man ju direktlänka till produktbilder om det är så att det inte är tillåtet att lägga in de direkt i inlägget så att de syns, och egna bilder får man väll ändå lägga in.

Schabrak som jag tycker är snygga är Hööks Globalkopior, de finns i grått, beige, marin och nån mer färg. De har brett kantband med passpoal. Jag tycker dom är skitsnygga och de är dessutom på rea nu! Vad det gäller schabrak och lindor köper jag hellre många och matchande än få och dyra.

Liknande trådar

Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
850
Senast: Hermelin
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 189
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var... 2
Svar
26
· Visningar
2 860
Senast: Derivata
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 471

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka