Gapar med bett i munnen!

Sv: Gapar med bett i munnen!

Jasså nice, annars så brukar alla beställningsföretag typ alltid ta ut 99 kr i fraktavgift, men hos dom går det alltså att få ett bett för 22-33 kr cirka i fraktavgift. Det är ju kannon ju ;)

Hm har spannat där nu, dock är det enda bettet jag hittar som är tredelat å har en liknelse utav parerstänger är ett tredelatt travbett.

Hur var det med plattorna igen i tredelade bett var det dom som var starkast eller var det kulan som var starkast?

moonlightgarden skrev:
Skulle vara bättre om du skrev ut namnet på artikeln för jag hittar ingenting i nr 1 2004 på stallmagasinets hemsida som handlar om betsling och det går inte att söka på namnet du skrev längst ner heller: Solveig Sigridsdottir Thörnblom.

Ska du skriva ur citat ur sådana här saker så bör du göra som i skolan när man lämnar in arbeten så att folk kan hitta artikeln du har tagit citatet ur.
Man ska alltså skriva vilket nummer artikeln kom ut i, vilket år artikeln kom ut, författare och vad artikeln heter, för att jag ska kunna hitta den. För just nu känns det som att jag får rotta runt ibland alltihopa å det funkar inte riktigt.

Hahaha!
Vänta lite, 1, försök inte idiotförklara mig.. jag skrev en del av en artikel, självklart kan jag ta reda på vad den heter, jag gav dig en källa sen om du inte orkar rota runt är det upp till dig.

Artikelen heter : På bettclinic med Anders Eriksson. Och jag hittar den inte själv.. Och läs igenom mitt tidigare inlägg en gång till så ser du att jag skrivit ALLT det du sa att jag skulle skriva FÖRUTOM namnet på artikelen.

Men för att underlätta för dig;

Namn; På bettclinic med Anders Eriksson
Nr/År; 1 - 04
Författare/reporter/skribent; Solveig Sigridsdotter Thörnblom

Så läs mer noggrant nästa gång ;)

Går fortfarande inte att söka, på å min mamma sparar tyvär inte på stallmagasinet.
Lite dåligt av dom att det inte ligger under nummer 1 2004 och att det inte ens gick att söka på på sökmotorn deras. Dom har ju trots allt gett ut den.

Inte idiotförklaring, bara tjatar å är lika ireterande som lärarna i gymasiet :D Tycker om att vara smått ireterande ibland, specielt om jag mår dåligt...

Men iaf så raspar jag min häst för att hon har tendens att en gång per år ha en vass kant längst bak på vänster sida i munnen, jag raspar inte tänderna så som vi borstar dom :D

Liknande trådar

Utrustning Jag är vilse i bettdjungeln... Fullblodet går på PeeWee-bett, hon har även haft ett 3 delat fullcheek nångång samt testat 3 delat...
Svar
18
· Visningar
1 237
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 381
Senast: mamman
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 374
Senast: MML
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 212
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30