Gamla vänner?

MissX

Trådstartare
Hallå här, MissX är tillbaka efter måååånga års bortavaro ;)

Har sett till Mysko och Lovisaleonora... finns det fler gamla bekantingar kvar? :banana:
 
Sv: Gamla vänner?

Bra fråga :)

Träffade MrX här på Buke... blev sambos och köpte en hästgård som vi renoverade från grunden. Det, barnen och jobbet och alla hästarna vi hade tog min tid.

Nu har jag mer tid igen och saknar mina hästvänner och alla roliga diskussioner vi haft genom åren och lär gärna känna nya vänner :)
 
Sv: Periquita

Välkommen tillbaka! Hur många liter Periquita har det blivit sedan du var här senast? ;)

Hej :)

MissPeriquita har givetvis många liter innanför västen vid det här laget, hihi :D

Fast jag måste erkänna att jag hittat några nya favoriter. Ikväll har jag Robertsons i glaset. Och du?
 
Sv: Gamla vänner?

Numera försöker jag i första hand köpa ekologiska viner, även om jag just har gjort en beställning av viner från Georgien. Nu finns det nämligen möjlighet att beställa viner av hög kvalitet från Georgien, inte bara de söta viner som såldes till lågt pris i Sovjet.

För övrigt är jag numera en mycket sporadisk besökare här, men i afton råkade jag titta in. Kul att träffa på dig då.
s.laugh.gif
 
Sv: Gamla vänner?

Numera försöker jag i första hand köpa ekologiska viner, även om jag just har gjort en beställning av viner från Georgien. Nu finns det nämligen möjlighet att beställa viner av hög kvalitet från Georgien, inte bara de söta viner som såldes till lågt pris i Sovjet.

För övrigt är jag numera en mycket sporadisk besökare här, men i afton råkade jag titta in. Kul att träffa på dig då.
s.laugh.gif

Kul att se dig också igen :)

Ska kolla in de ekologiska vinerna, du får recensera dem till mig när du smakat :d
 
Sv: Gamla vänner?

Jag är kvar, RideOn, som numera är hästlös och har bytt nick till MacGyver.
 
Sv: Gamla vänner?

Välkommen tillbaka !

Jag flyttade aldrig till Skåne, men du skickade en massa info om din hemkommun - men en av mina bästa kompisar nappade och bor numer där.
 
Sv: Gamla vänner?

Välkommen tillbaks! Oklart om du minns mig för jag är uppenbarligen rätt okänd häromkring, men jag minns dig! :D
 
Sv: Gamla vänner?

Hej, kul att se er alla igen :-)

Cirkus - jag har bytt hemkommun, men är Skåne trogen ;-)
 
Sv: Gamla vänner?

:love: gamla tider saknas :D Kul att se dig och att allt är bra!!
Är inte inne här så mycket och skriver, modererar mest :p
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 026
Senast: Thaliaste
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 885
Senast: Nixehen
·
Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 361
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp