Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men stackars monster då?
Är han fortfarande helt huvudlös pga sin oansvariga matte?
Hm, har inte sett till någon åska på ett tag, men heter @Monstermom möjligen Frankenstein i efternamn?Han är upprepad och ihopnystad igen.
Hm, har inte sett till någon åska på ett tag, men heter @Monstermom möjligen Frankenstein i efternamn?
Det har legat på min hylla ett par år så det är ju inte säkert att det går att få tag på. Köpte det från kameleont design.Åh, spök/zombie/mumietyget. VART har du hittat det?
/Syr vansinnigt fula buffar i barnsliga trikåtyger
@Monstermom fick du ordning på overlorden? glömt bort om du sagt nått mer hur det gick. Vet du hade smält plast i den på nått ställe men hur gick det sen?
@Monstermom avundas inte dig Låter inte alls kul!
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantarDet här är helt enkelt skitcoolt :
Jag har ingen aning om vad människan säger (en gång i tiden kunde jag några stackars förskrämda ryska ord, men jag kommer typ ihåg... öh, bok? bord? fönster? hus? och... där var det slut ), vilket gör det till en berg-och-dal-bana att se filmen! Först "åh, herregud, jag fattar ingenting - vad gör hon, och varför!? ", sen "ooooooh, kolla jag fattar! " följt av "det borde gå att hänga med bara genom bilderna, man behöver säkert inte förstå vad hon säger! ", för att så stöta på den branta utförsbacken i form av "what, vafan hände, hur gick det där till!? "...
Jag ska göra ett par vantar, även om jag stryker med på kuppen!
Om ett par år eller så...
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantar
Jag gillar att du raskt går vidare från ett rakt stycke till att vilja göra vantar
Typ Och haft fullt sjå att hålla koll på monsters tassar och grejerEller nej, du menar att jag bara stickat rakt fram! Aj geddit!
Men sikta på stjärnorna vettu.