Gamla symaskiner, serviceförsök...

Dynor till husvagnen. Slaktade ett påslakan som tyg :angel:
img-20150827-121344.jpg
 
Dynor till husvagnen. Slaktade ett påslakan som tyg :angel:
img-20150827-121344.jpg

Kul! Blev ju jättebra! :up:

Och vad sydde lilla fröken på då?
11971iFD1C6236AEB211B7



Gissa vad jag gör nu?
Tittar på Tradera... :laugh::banghead::cautious:

Jag hittade den här till dig, @Monstermom :angel:

I övrigt inte så mycket intressant... Icke fungerande reservdelsmaskiner, endast avhämtning osv. Eller varför inte - 6kg reservdelar?:p

Hahaha, det är lätt att bli tradera/blocket-beroende ja! :angel:

Jag har faktiskt ett litet projekt jag sneglar på av och till, men jag hoppas det blir sålt innan jag fått reda på hur mycket pengar jag (inte...) har kvar efter jag varit med hunden till veterinären nästa vecka. Jag behöver inte fler mysko prylar! :arghh::laugh:

Och jag behöver ingen bok - vem vill ha tråkiga regler att förhålla sig till, liksom? :D
 
Min lilla lägenhet är lite trängre nu dock, har lagret hemma i köket :p

Nu blir det lite off topic här (men det här är ju min tråd, så det är faktiskt jag som bestämmer!
images
), men jag blir nyfiken. Har du haft shopen länge? Går det bra? Jag antar att du inte har så stort lager då, om du förvarar det i köket? :D
 
Nu blir det lite off topic här (men det här är ju min tråd, så det är faktiskt jag som bestämmer!
images
), men jag blir nyfiken. Har du haft shopen länge? Går det bra? Jag antar att du inte har så stort lager då, om du förvarar det i köket? :D
Haha! Jag startade i somras, så den har väl vart igång i knappt 2 månader :) än ingen större försäljning förutom till släkten, men har inte riktigt ansträngt mig med annonsering osv. Bytte butikslösning här i månadsskiftet då jag inte var nöjd med förra, så ville inte marknadsföra för mycket pga det :) Haha nja inte så stort antal av varje :) men ex ljuslyktorna tar inte så stor plats medan fågelholkarna tar mer plats :)
 
Haha! Jag startade i somras, så den har väl vart igång i knappt 2 månader :) än ingen större försäljning förutom till släkten, men har inte riktigt ansträngt mig med annonsering osv. Bytte butikslösning här i månadsskiftet då jag inte var nöjd med förra, så ville inte marknadsföra för mycket pga det :) Haha nja inte så stort antal av varje :) men ex ljuslyktorna tar inte så stor plats medan fågelholkarna tar mer plats :)

Spännande! Du får berätta hur utvecklingen går! :)
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min PC har betett sig lite lustigt den senaste tiden och jag funderar på om den ämnar gå i förtidspension. Sanningen att säga har jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 617
Senast: hastflicka
·
Hemmet Jag har en gammal Singer-symaskin från år 1906. Den har tillhört min mormor, och mamma (76 år) minns när hennes mor sydde kläder och...
Svar
18
· Visningar
1 587
  • Artikel Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 140
Senast: manda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 380
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp