Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dynor till husvagnen. Slaktade ett påslakan som tyg
Gissa vad jag gör nu?
Tittar på Tradera...
Jag hittade den här till dig, @Monstermom
I övrigt inte så mycket intressant... Icke fungerande reservdelsmaskiner, endast avhämtning osv. Eller varför inte - 6kg reservdelar?
Jag har *kors i taket* också sytt påbörjat ett gäng grytlappar. Det är tråkigt att sy såna
För att sälja i min webbshopMen varför syr du dem då?
För att sälja i min webbshop
Japp vad den heter hittar du på min profilAhaaaaaa, har du en sån!
Japp vad den heter hittar du på min profil
Haha nä ska göra lite textil heminredning för att utöka sortiment lite kuddar tygkassar grytlappar osv. Beställde lite nya prylar igår inför julenMen inte tillverkar du allt det där själv?!
Haha nä ska göra lite textil heminredning för att utöka sortiment lite kuddar tygkassar grytlappar osv. Beställde lite nya prylar igår inför julen
Min lilla lägenhet är lite trängre nu dock, har lagret hemma i köketDå fattar jag, försökte föreställa mig hur du effektiviserat ihop en hel verkstad i din lilla lägenhet!
Min lilla lägenhet är lite trängre nu dock, har lagret hemma i köket
Haha! Jag startade i somras, så den har väl vart igång i knappt 2 månader än ingen större försäljning förutom till släkten, men har inte riktigt ansträngt mig med annonsering osv. Bytte butikslösning här i månadsskiftet då jag inte var nöjd med förra, så ville inte marknadsföra för mycket pga det Haha nja inte så stort antal av varje men ex ljuslyktorna tar inte så stor plats medan fågelholkarna tar mer platsNu blir det lite off topic här (men det här är ju min tråd, så det är faktiskt jag som bestämmer!), men jag blir nyfiken. Har du haft shopen länge? Går det bra? Jag antar att du inte har så stort lager då, om du förvarar det i köket?
Haha! Jag startade i somras, så den har väl vart igång i knappt 2 månader än ingen större försäljning förutom till släkten, men har inte riktigt ansträngt mig med annonsering osv. Bytte butikslösning här i månadsskiftet då jag inte var nöjd med förra, så ville inte marknadsföra för mycket pga det Haha nja inte så stort antal av varje men ex ljuslyktorna tar inte så stor plats medan fågelholkarna tar mer plats
Ja jag hoppas det tar sig, kul att ha eget ju! Haha japp jag får uppdateraSpännande! Du får berätta hur utvecklingen går!
Bara för att du frågar så fint!Kul! Blev ju jättebra!
Och vad sydde lilla fröken på då?
Bara för att du frågar så fint!
NajsFörsta paret grytlappar klara! Riktigt nöjd om jag får säga det ni får stå ut med instalänk https://instagram.com/p/7lYQDNOzC8/