Ni får väl se det själva och sen igen tillsammans![]()
Du menar att jag ska titta och sedan knipa käft?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni får väl se det själva och sen igen tillsammans![]()
Särbon kan ju också titta på eget hållDu menar att jag ska titta och sedan knipa käft?![]()
![]()
Samma här! Jag ska dessutom hem till mamma efter jobbet, så istället för att slå på det typ halv fyra lär väl klockan bli närmare 5Känns som att det kommer bli en lååååång dag innan det blir kvällja är så förbannat nyfiken
![]()
Jag har gått hela veckan sen förra avsnittet och bara knorrat. Har lite halvhjärtat letat spoilers men inte hittat minsta lilla som skulle kunna avslöja nått. Älskar spoilers. Brukar spoila när jag läser böcker med om jag inte vet vad som ska hända ( Typ om jag sett filmen först). Läser alltid slutet först och bläddrar och har mejSamma här! Jag ska dessutom hem till mamma efter jobbet, så istället för att slå på det typ halv fyra lär väl klockan bli närmare 5Varför sa jag att jag ska hälsa på idag för
![]()
Ja, självklart! Det är ett otroligt respektlöst beteende som helt enkelt inte kan accepteras.Jag och särbon tittar tillsammans... och vi kommer inte att vara på samma ställe på ett bra tag. Är det skäl för honom att göra slut om jag skulle råka titta själv på sista avsnittet?![]()
![]()
Ja, självklart! Det är ett otroligt respektlöst beteende som helt enkelt inte kan accepteras.![]()
@athena_arabians jag kan inte hålla med föregående svar! Att tvinga sin älskade att vänta orimligt länge på att få se senaste avsnittet är inget annat än psykisk misshandel. Dock tycker jag det är viktigt att ni pratar igenom saken innan så att ingen blir sårad!
![]()
Du kommer nog få höra att särbon ska dumpa så lika bra att låta bliJag kanske ska starta en tråd och fråga hela Buke om råd...![]()
![]()
Där är jag benägen att hålla med. Det får ju inte gå orimligt lång tid. Den andra parten bör själv avsätta tid och möjliggöra för samtittning.@athena_arabians jag kan inte hålla med föregående svar! Att tvinga sin älskade att vänta orimligt länge på att få se senaste avsnittet är inget annat än psykisk misshandel. Dock tycker jag det är viktigt att ni pratar igenom saken innan så att ingen blir sårad!
![]()
Det är viktigt att ge och ta i ett förhållande!Där är jag benägen att hålla med. Det får ju inte gå orimligt lång tid. Den andra parten bör själv avsätta tid och möjliggöra för samtittning.![]()
Det är viktigt att ge och ta i ett förhållande!
Jag är ju på din sida här, det är han som ska ge och du som ska taMen det är ju GoT!Där finns det inte utrymme för förhandling
![]()
![]()
Jag är ju på din sida här, det är han som ska ge och du som ska ta
För övrigt skulle jag behöva en draksmiley.
Ah, se där! Då kan jag acceptera detAng det här med attromansen mellan Jon och Dany skulle vara billigt hollywoodstrunt..
https://instagram.com/p/BYSP-7Fg0AB/
Det har funnits i planerna hela tiden!
Det gör det inte mindre billigt, förutsägbart och trist...Ang det här med attromansen mellan Jon och Dany skulle vara billigt hollywoodstrunt..
https://instagram.com/p/BYSP-7Fg0AB/
Det har funnits i planerna hela tiden!