Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Valar morghulis, HBO visar första avsnittet här samtidigt som i US, dvs kl 03 på måndag morgon här.När finns det på HBO?
Har skaffat prenumeration där bara för GoT.
Valar morghulis, HBO visar första avsnittet här samtidigt som i US, dvs kl 03 på måndag morgon här.
Överväger att gå upp en halvtimme tidigare imorgon för att hinna titta på det innan jobbet
Har ni läst böckerna eller inte? Jag har inte läst de, har de hemma men inte kommit igång. Tänkte ladda ner ljudböckerna så kanske det går lättare.
Jag har läst de tre första, sen gav jag upp. Den första var bra, men sedan går storyn låååångsammare och låååååååååångsammare framåt. RR Martin introducerar fler och fler karaktärer varav vissa är rätt trista och oengagerande så jag tyckte helt enkelt att böckerna innehöll för mycket utfyllnad och för lite av karaktärerna som jag verkligen var intresserad av. Det är inte alls lika mycket sex och våld i böckerna som i TV-serien heller, på gott och ont.
Det är ungefär vad jag hört om de. Nån sa att det är lättare att förstå tvserien om man läst första boken. Men har som sagt att de emellanåt kan vara sega och väldigt förvirrande, därför har jag inte tagit tag i de än. Läste du på svenska elle engelska? Jag kör på engelska.