Galoppgymnasium

P

Petora

Ja, man kan ju började det hela med att berätta jag är snart 16 år. Det säger nog ganska så mycket om man plusar ihop rubriken och min kommande ålder. Jag undrar alltså om någon snäll människa där ute vet ett bra galoppintriktat gymnasium som ligger runt om sthlm. Gymnasievalen börjar snart, i februari närmare bestämt och min hjärna är helt uppe i varv. Om ni vet något galoppgymnasium utanför sthlm så skriv ändå, det är alltid bra att veta. Länka gärna någon hemsida uti fall att gymnasiet har det.
Tack för att ni iaf tog er tid att läsa dethär och jag väntar med all världens nyfikenhet på svar :'D <3
// Petrah

Sv: Galoppgymnasium

finns inget speciellt galoppgymnasie i stockholm.. jag går ett special utformat idrottspogram med Sam så att jag får en dag ifrån skolan där jag kan rida och va i stallet 1dag i veckan plus att jag får ledigt några efter middagar där jag kan träna på gym och så..

Ung galopp har i samarbete med Plönningegymnasiet (norr om Halmstad) startat upp en gymnasieutbildning med profilering mot galopp! Kolla upp denna om du kan tänka dig att flytta till Halland några år!

jag får rida 3gånger i veckan på mitt gymnasium:D

Nuntorps naturbruksgymnasium i Västra Götaland har också en del galopp på schemat.

Det är möjligt att det går att få galopp på schemat på Strömsholm också men är inte helt säker..

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 602
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 653
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
Samhälle Långt inlägg 🙈 Jag miljötränade ena hunden idag, först tog vi en promenad och sedan som vi brukar så tränar jag utanför en butik medan...
2
Svar
29
· Visningar
3 926
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar