C
cerrox
för någon vecka sedan läste jag här på bukefalos att hästar kan få gallor på kotsenskidan båda bak av betfor!! jag tänkte att det kan ju inte stämma & jag förstår verkligen inte riktigt vad det kan beror på!!? men iallafall så började jag fundera på om det kan vara därför min lilla arabkille har gallor på bakbenen, då jag började ge betfor till honom för ca 4 månader sedan & när jag verkligen tänkte efter så vart det faktiskt i den vevan när jag började ge det som han fick gallorna. så jag tänkte, jag chansar att ta bort betforn & se vad som händer, gallorna går nog inte ner, men lika bra att prova det!!! & till min förvåning, efter 4 dagar är gallorna HELT borta, jag trodde INTE mina ögon att det skulle fungera, men det gjorde det!!!
men nu över till det jag hela tiden har tänkt på. VARFÖR i hela fridens får han GALLOR av BETFOR!!!??? jag kan inte förstå det!! jag har alltid gett betfor till mina hästar & inte vart med om något liknande!! någon som har någon förklaring till det????? är det något där i som han inte tål & isåfall VAD kan det vara???? för att det kan inte vara melass eller så, för att det innehåller en del av det övriga fodret.
så snälla någon kunnig, VARFÖR VARFÖR får han GALLOR av just BETFOR!!!!!????? oehört tacksam för svar!!!!
men nu över till det jag hela tiden har tänkt på. VARFÖR i hela fridens får han GALLOR av BETFOR!!!??? jag kan inte förstå det!! jag har alltid gett betfor till mina hästar & inte vart med om något liknande!! någon som har någon förklaring till det????? är det något där i som han inte tål & isåfall VAD kan det vara???? för att det kan inte vara melass eller så, för att det innehåller en del av det övriga fodret.
så snälla någon kunnig, VARFÖR VARFÖR får han GALLOR av just BETFOR!!!!!????? oehört tacksam för svar!!!!