Sv: Gallopera fort med senskydd?
Tja du fick det att låta så. Men det är väl bara som du uttrycker dej. Ok: Ingen skogsstig/väg har underlag nog för att verkligen "släppa iväg" en häst på riktigt, och då är inte några senskydd ett dugg farliga heller. Det kan högst handla om att galoppera lite friskt och det har ingen betydelse alls. Annars är som jag sa tidigare underlaget en större fara än skydden.
Vem har skrivit att det var två ungar Min dotter är 2 barnsmor och 24år men hon är min dotter i alla fall Är ingen som galloppar hej villt på nån skogsstig, dom släpper inte på om dom inte har fri sikt och att det passar sig, stället som dom släppte på kallar dom "galloppstigen" perfekt sikt, dotter är väääldigt förskiktig och ansvarsfull, inte nå fullt ös medvetslös där inte.
Tja du fick det att låta så. Men det är väl bara som du uttrycker dej. Ok: Ingen skogsstig/väg har underlag nog för att verkligen "släppa iväg" en häst på riktigt, och då är inte några senskydd ett dugg farliga heller. Det kan högst handla om att galoppera lite friskt och det har ingen betydelse alls. Annars är som jag sa tidigare underlaget en större fara än skydden.