Gallopera fort med senskydd?

Sv: Gallopera fort med senskydd?

Vem har skrivit att det var två ungar:grin: Min dotter är 2 barnsmor och 24år men hon är min dotter i alla fall:D Är ingen som galloppar hej villt på nån skogsstig, dom släpper inte på om dom inte har fri sikt och att det passar sig, stället som dom släppte på kallar dom "galloppstigen" perfekt sikt, dotter är väääldigt förskiktig och ansvarsfull, inte nå fullt ös medvetslös där inte.

Tja du fick det att låta så. Men det är väl bara som du uttrycker dej. Ok: Ingen skogsstig/väg har underlag nog för att verkligen "släppa iväg" en häst på riktigt, och då är inte några senskydd ett dugg farliga heller. Det kan högst handla om att galoppera lite friskt och det har ingen betydelse alls. Annars är som jag sa tidigare underlaget en större fara än skydden.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
22
· Visningar
3 296
Senast: lirco11
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 577
Senast: ako
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Bison
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
26
· Visningar
2 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka