Gaah jag har tappat all kondition och alla muskler

lillamyggan

Trådstartare
Fick barn för nästan 3 veckor sedan. Sedan 1 vecka tillbaka känner jag mig återställd och det är roligt att röra på sig igen och då märkte jag..... jag har 0 kondition och inte en muskel finns kvar. Jag orkar inte göra en sit-up och jag blir superflåsig av att gå upp för en backe.

Vill bara ha lite sympati...... kanske finns det någon mer där ute som knappt kan ställa sig upp utan att få träningsvärk.
 
Sv: Gaah jag har tappat all kondition och alla muskler

Oh vad jag känner igen mig. Men jag började på gymmet ganska snabbt, och barnvagnspromenader ger mycket konditon.

Första två veckorna var jättejobbiga, sedan kom min kondition och styrka tillbaka så smått.
 
Sv: Gaah jag har tappat all kondition och alla muskler

För att inte tala om det snygga "fladdret" man har på mitten..... Det är det som ska bli muskler så småningom, så det kallas för muskler på spa här:angel::D
 
Sv: Gaah jag har tappat all kondition och alla muskler

Ja du, första 3 veckorna fick jag ta hjälp av mannen för att ens kunna resa mig ur soffan, kändes som om hela nederdelen av kroppen rasade i marken. Och gick hukande som en gammal 90-åring. Försökte ta en promenad med hundarna, men efter några hundra meter låg jag vikt över barnvagnen. Nu har det gått 5 veckor och det känns mycket bättre! Kan kan promenera raskt i en timma och rör mig obehindrat:p. Rida har jag dock inte funderat på ännu..
 
Sv: Gaah jag har tappat all kondition och alla muskler

Effter snart 4 mån så gjorde jag 30 situps, det var nästan gränsfall, jag som normalt gör 300.

Gå ut & promenera! man blir faktiskt piggare av det & så bygger du upp en rutin oxå, själv började jag att promenera men vi har björn här den här tiden så nu håller jag mej inomhus tills snön kommer:(

Ja det är synd om dig;)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
698
Senast: ryujaneiro
·
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Hej hej! Ska försöka hålla mig kort men endå få med allt relevant. Jag importerade min häst i november förra året. När han kom så hade...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 366
Senast: Piaff
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 005

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp