Ok. Då ser jag ännu mindre behov av den kommentaren du just skrev.Jag tillhör inte samma fackförbund som barnmorskorna gör.
Om nu barnmorskorna inte tillhör if metall.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Då ser jag ännu mindre behov av den kommentaren du just skrev.Jag tillhör inte samma fackförbund som barnmorskorna gör.
Om nu barnmorskorna inte tillhör if metall.
Så får bara komplettera fackförbund jag tillhör eller har tillhört? Nä jag är mer intresserad än så för arbetsfrågor även utanför mitt egna fackförbunds område.Ok. Då ser jag ännu mindre behov av den kommentaren du just skrev.
Jag arbetar hårt för arbetsmiljön på jobbet
Utan rollen som huvudskyddsombud så hade jag inte kommit nån vart alls.
Ok. Då frågar jag: hur vet du att de som är förtroendevalda i vårdförbundet inte försöker arbeta för barnmorskor villkor och - om du har klara bevis för att de inte gör det - varför tror du inte medlemmarna är kapabla att välja nya? Eller kan det kanske vara så att de, liksom vi, sliter aset av sig och kör huvudet in i en mur men har en stark motpart, det vill säga att det finns en arbetsgivare?Så får bara komplettera fackförbund jag tillhör eller har tillhört? Nä jag är mer intresserad än så för arbetsfrågor även utanför mitt egna fackförbunds område.
Ok. Då frågar jag: hur vet du att de som är förtroendevalda i vårdförbundet inte försöker arbeta för barnmorskor villkor och - om du har klara bevis för att de inte gör det - varför tror du inte medlemmarna är kapabla att välja nya? Eller kan det kanske vara så att de, liksom vi, sliter aset av sig och kör huvudet in i en mur men har en stark motpart, det vill säga att det finns en arbetsgivare?