Fy fan rent ut sagt

Sv: Fy fan rent ut sagt

Fy faaaaaaaan! Jag började i princip gråta bara av att läsa rubriken! Hur kan man göra så?? Jag fattar ingenjävlating...

Jag ville inte ens läsa hela artikeln, hade blivit för upprörd över hur onda människor det finns.

Helt ofattbart!:cry: Att mamman var så pass medveten om vad de höll på med och dolde skadorna - med choklad bla a... det gör det om möjligt än mer obegripligt... :confused:

:eek:Men fy fan!
Hur kan sånt få hända?
Och hur fan kan soc vara där utan att reagera?!

JAg råkade läsa det där igår o min man hade gått o lagt sig, jag var tvungen att väcka honom för att få gråta lite, blev så himla ledsen.

Stackars lilla pojken (o alla andra pojkar o flickor såklart) !!

URK

Jag ville inte ens läsa hela artikeln, hade blivit för upprörd över hur onda människor det finns.

Jag har inte heller läst artikeln, jag satt på fikan på jobbet imorse och läste rubriken och började gråta bara av att ha läst den.... fick gå till toan och gråta av mig och snygga till mig. Jag har fortfarande en klump i magen.
HUR kan man???? Så ofattbart, jag kan inte ens i min fantasi förstå hur man kan göra något dyligt.
HUR sjuka kan människor vara??

Mitt barn = det bästa jag har :love:

:eek::cry:

Jag är helt stum, sitter bara och gråter nu ...

Vet inte vad jag ska skriva, allt jag tänker på nu är sådant man inte ska skriva på buke tydligen ( enligt en annan tråd ).

FY FAN:mad::cry:

Just df läser jag den inte.

Jag vill inte ödsla kraft och energi på sinnesjuka as som gör så.

Mitt barn är mitt allt, df kan jag bara inte förstå hur man kan göra så.

60 hembesök utan att märka/ göra något?
Varför så många om "allt stod rätt till"?
Vilket skydds-nät, halleluja...

Herregud, hur kan man göra så mot ett barn:cry:?
Mamman då!? Måste ju vara lika äcklig och sinnesjuk som karlarna.
Hur kan man vara så grym.....

Hoppas dom får sina straff och släpps ut bland andra interner som vet vad dom sitter för!!
Hoppas det gör för jäkla ont och varar.... för alltid!!

Ens barn är ju det käraste man har!!
*tittar på mina två i soffan:love:*

/J.

Jag kan inte ens gråta när jag läser ngt sådant, för det är så ofattbart så jag inte kan tro att det ska vara sant.
Kan inte förstå hur en människa kan fungera, som gör sånt? Något måste ju vara så fruktansvärt fel i den människans huvud.

Jag blir helt tom, och så ledsen över att man vet att sånt förekommer, utan att man kan göra något.

Jag såg illustrationen ich rubriken. Det räcker för att bli alldeles kallsvettig.

Hemskt att det finns barn som har det så :cry:

Förstår inte heller hur soc kunnat missat det efter 60 (!) besök?!
Det är ofattbart, och hur HUR kan man vara så kall och känslolös att man kan göra något sånt? Fattar inte det. :cry:
*Tittar på min fina glada son som leker studsboll i hoppgungan*:bump:

Att det ens kan ursäktas med att mamman manipulerade samtliga kontrollanter??

Herregud, jag blir helt jävla rabiat ...

/ C som måste ta lite frisk luft.

HUR f*n kan sånt här få hända?!!!!:eek: Det är ju heelt ofattbart!!!60 hembesök å INGEN märker nått!!!läste nån stans att det hade varit ett hembesök 2 dagar innan å de hade då inte ens märkt att babyn var förlamad från midjan å ner!!!!!:devil:

Jag blir bara så förbannad å tårarna bara rinner!så fruktansvärt!hur kan en mamma göra så mot sitt barn?!!!!:cry:
USCH!:mad:

*kl*
jag antar jag vet vad länken handlar om, läste på text-tv igår och blev fruktansvärt illa berörd...hur kan man???Och hur kan detta fått pågå??

Jag är vanligtvis inte särskilt känslig av mig - men detta fick mej att må riktigt illa!!!:cry:

:eek::eek::cry::eek::eek::cry:
Fy så fruktansvärt! Att soc kunde missa detta! Men ibland är de så fruktansvärt sega när det verkligen gäller och när det inte är något då ska de vara där o jäklas! :mad:

Ja det är hemskt!
Fattar inte att soc missade det. Sånt får inte hända!
Det ska fanimej inte vara fysikt el psykiskt möjligt att utföra såna hemskheter!
mad0054.gif

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 965
Senast: Anonymisten
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 985
Senast: Bapelsin
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 593
Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 607

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka