Här kan du se ett klipp på honom om du är intresserad. Det finns en annan jag sett där man ser skritt och trav mer men vart jag fann den kommer jag tyvärr inte ihåg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Miiikaela_ Bravour kanske vore något? Bör lämna stort med sin stam, kanonhopp, riktigt bra galopp och såpass bra gång att han blev 3:e bästa i dressyr på sin kvalitetsvisning som 4:åring. Det har ju dessutom gått väldigt bra för hans 3:åringas som visats i år hittils. Har enligt mig bra villkor också.
Han har lite längre bakben, men dressyr-uppförsbacke är ju inte riktigt prio hos en hopphäst kan jag tycka..?
oh ja snygg är han! Riktigt snygg. Det är det där med skimmel, har så svårt för det. (säger hon med en skimmel i stallet). Får se om jag kan se förbi det
Tillägg: minns genast varför han föll bort, han är skimmel. Min är också skimmel och jag vill helst ha chans att få något annat men färgen är inte alls å andra sidan!
Behöver en hoophingst som lämnar smått, stoet är efter Cardento - Cortez och ca 180 hög.
Hip Hop?