Det var trist att höra spagan, hoppas att han återhämtar sig helt.
Har mitt inlägg om Niveaus skada blivit borttaget? och isåfall varför?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var trist att höra spagan, hoppas att han återhämtar sig helt.
@Fenestra Vi tappar och lämnar sen direkt till postcentralen i Malmö på söndagar så det är framme måndag. Det måste vara fler (Skåne-)hingstar än Luxus som kan göra så?
Jajemän! Hon seminerades även på fredagenMen då seminerades hon även på fre eller?
Har mitt inlägg om Niveaus skada blivit borttaget? och isåfall varför?
Visst är det irriterande att inlägg bara plockas bort enligt eget tyckande och att dem som gjort det inte kan motivera sig så man vet vad man gjort för fel ...!Ingen i klubben för inbördes beundran som kan förklara varför mitt inlägg plockades bort???
Ingen i klubben för inbördes beundran som kan förklara varför mitt inlägg plockades bort???
Har tyvarr ingen aning om varfor, tyckte det var markligt ocksa att inlagget forsvann.
@Eloise Host ,harkel Canterbury är en hopphingst som rör sig bra.
Sen finns ju Sir oldenburg.
Lånar senaste knappen.
Hur halshuggen blir man här om man vill lägga en dressyrhingst på ett hoppsto?
Jag är nybörjare på det här med avel, men har blivit erbjuden att få låna ett sto att betäcka, stoet i fråga är e: Cortus, med en riktigt trevlig stostam bakom sig.
(vill inte avslöja för mkt eftersom inget är definitivt, har dock ägarens tillåtelse att posta här)
Stoet har lämnat ett par stycken trevliga föl efter olika hingstar, hon har goda gångarter själv, taktmässiga och över medel, framförallt galoppen är bra, skritten behöver förbättras, bra typ, högrest med väl ansatt hals, inte för lång rygg, korrekt i benen och allt som allt en trevlig modell. Avkomman får gärna komma upp lite till fram dock, stoet är ca 170 cm, men jag räds inte en avkomma med lite storlek. Gärna ingen mastodonthingst som lämnar mycket massa dock, vill jag sälja det tilltänkta fölet så ska hästen inte bara passa mig...
Som den dressyrnörd jag är så vill jag såklart tillverka en gångartsbebis... mina funderingar går till Dalwhinnie och Canterbury som jag förstått kan hoppa tillfredsställande bra också, dvs dressyrhingstar som även kan hoppa.
Tänker jag helt tokigt?
Ägaren kommer givetvis med råd också, men hen har gett mig fria tyglar att välja hingst dock.
Alla synpunkter, tips och råd är välkomna, även de som eventuellt sågar mig vid fotknölarna...