Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ok. Hampton som jag använde blev nästan billigare jämfört med svensk hingst men det beror ju så klart på riskerna i övrigt förstås.Det känns omständligt och dyrt med ett-sto-licens. Hingsten med ett-sto-licens är obeprövad och ganska dyr. Står nog över den.
Vad tycker ni här inne om Diero Lux N (Diarado-cortez)?
Det viktigaste är inte att tjäna en peng på avkomman, utan att den isf säljs till satsande ryttare. Men ser ju gärna att det skulle gå +-0. Men det är ju så som jag känner, det är kanske dumt att betäcka för att sedan sälja den till någon skogsmulle i skogen (ingen fel på de, men vill ju gärna att avkommorna ska tävlas och visas ute på banorna). Gör det för stoets avelsvärde (blup).@rostad att avla för att sälja idag är ett lotteri. det slumpas bort många finfina ungar. Avla för att du vill. Men är det rent för försäljning säger jag nej, det är ingen plusaffär.
@Dressyren
Du får ge lite mer info tror jag är innan tips kan ges. Hur är hon exteriört? Vad vill du ha i hingsten för att komplettera henne?
Sänkt Erik II