Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
**KL**
Typiskt..
Jag som nästan hade bestämt mig för Don Shufro och så visar det sig att han endast finns på FAI i DK om jag inte vill köra till Blue Hors.. Vet inte om jag är så sugen på det med föl (förhoppningsvis) vid sidan.. tar tydligen ca 5 timmar att köra dit och det är inte lika kul med sto och föl.. Och så finns han på FAI.. och med nya reglerna i ASVH så vet jag inte ens om det funkar med moderlivsimport? Vi kan ju alltid regga i Danmark annars .
Det finns ju fler intressanta hingstar i Danmark, men som i och för sig inte riktigt är elithingstar.. men annars intressanta.. men det finns det ju många som är.. En av dem är Seuzan och den andre Zonik.. Men då är frågan om de är bättre alternativ än våra bästa lovande unghingstar.
Don Schufro är erkänd i de flesta av de riktigt prestigefulla stamböckerna,där du isåfall kan regga avkomman(3ledfullstam på mödernet krävs som minimum)
*KL*
Tänkte faktiskt ta föl på Paj nästa år. Innan hon blir allt för gammal. Är sugen på Sohn der Sonne. Men eftersom har inte var i avel iår så hoppas jag på att han kommer att vara det 2013. Annars så lutar det åt San Amour.
Stoet är Bernstein - Qilted xx
Så det är bestämt att han skall kastreras?
kl
Behöver lite hjälp med funderingarna...
Ska ev betäcka 2 ston till våren, beroende på hur fölning går...
Grandezza e.Grannus-Carprilli-Aktuell
Betäcks endast om fölningen går bra och är frisk.
Vill ha en lätt hingst som nedärver lätthet, ej för stor, ej lång rygg...
Miranda e. Magritte-Anart
Första avkomman fick dubbeldiplom nu iår med 9-9 i hopp, funderar därför på en hopphingst med bra gång?
På henne gör det inget med stor hingst då hon själv är 164
(har funderat på Florichello, Flore Star, Dalwhinnie)
Tips någon?
Miranda e. Magritte-Anart
Första avkomman fick dubbeldiplom nu iår med 9-9 i hopp, funderar därför på en hopphingst med bra gång?
På henne gör det inget med stor hingst då hon själv är 164
(har funderat på Florichello, Flore Star, Dalwhinnie)