Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Cohiba och Canterbury har jag ett gott öga till när det gäller hopphingstar som rör sig bra. Kanske att någon av dem skulle vara intressant?
Funderingar.. Chirac har väl inte alltid lämnat de lättaste avkommorna och Urbino brukar lämna en del nerv. Framförallt Urbino har lämnat mycket bra. Det kan vara att det är bra att linjeavla på Urbino.. Jag skulle hellre lagt en dressyrhingst på henne även om de gamla hingstarna hoppade väl och lämnade avkommor som kunde det mesta.
Har hon inte haft föl tidigare? I så fall skulle jag nog fokusera på vilka hingstar som står stationerade på köravstånd och välja en hingst som står på station i närheten.. (Jag bor så jag har massor att välja mellan vid en sådan gallring, det är ju inte alla som gör det)
/U
vi har ryvärr inte så stort utbud här i stockholm, möjligen de som finns på Stjärnborg. Fleur har lite egen vilja men är annars en stencool dam som inte har speciellt mkt nerv. Lite grövre än dagens halvblod men lätt i steg o väldigt lätt att rida ihop. Har fått tips om Lamborghini, fördelen med honom är att han har levande föl avgift vliket är ett plus på ett så gammalt maidensto.
kl
Jag har hittat en het kandidat till Miranda!! Seuzan e.BH Zack ue Don Shuffro Vilken häst! Hoppas att han kan bli godkänd i sverige bara...
Nu är det bara lite över 1 år kvar tills vi ska välja hingstar för 2013
Är det många -10or som ska betäckas? Andra ston?
..och avkomman född 2002 (om jag hittat rätt) har ju Feliciano till pappa och den har ju blivit mycket lyckad.
Varför ansåg ASVH att Hip Hop inte var bra ?