kl
Knuffar upp tråden lite igen....
Funderar för fullt på vad för hingstar som ska användas 2013..
Phaloma (Phaeton x- Carat) Är Cohiba och Arlando Z först på listan.. Men det är svårt och jag kommer säkert ändra mig hundra gånger.. Hon är dräktig med hip hop nu. Är lite rädd att fölungen ska bli liten, men hon verkar inte lämna så smått, 1-åringen är nu 152 cm och årsfölet kan nog betraktas som normalstor för att vara så pass sent född... om inte annat så är det inte mankhöjden som avgör om dom kan hoppa eller inte.. Men skulle nog gråta blod om det blir en ponny...
Wayana (Walt Disney- Bolero) Seuzan är ju fin.. Men även pappan Zack, har en fölunge uppstallad här som är Zack- Bellini och den är ruskigt fin! Verkar som zack typat den väldigt fin, och så vackert ansikte och hals.. Jag är kär... Tyvärr är inte Wayana lätt att få dräktig, så det smidigaste vore om det är en hingst som står på station inte typ 100 mil härifrån..
Dräktig med Zuidenwind i år.
"Blenda" (Lancet-Zeus) Dräktig med Camaro M, har en f-2010 med Diabeau som är väldigt fin, och så himla stabil i sitt psyke för sin ålder. Mamman har gått z hopp och z 2 dressyr i holland, hittar inte riktigt vad för klasser det egentligen är, men har hittat ett youtube klipp på nån som rider z2, och det ser inte lätt ut.. Blenda har gått 1,10 hoppning. Har en syster i sverige som just nu går 1,20. Funderingar går åt både dressyr och hoppning, gärna något lättsålt om det nu finns i dessa tider..
Någon som har några idéer?