funderingar ang lagtävlingar

panzy

Trådstartare
typ div I-III, får man som icke-lagmedlem tävla på de tävlingarna??? asså om klubben inte har ngt lag eller man är för många får man ändå starta då?? även på tävling i annat distrikt än det man tillhör??

noll koll som vanligt :angel:

Sv: funderingar ang lagtävlingar

Ja det får man, men i lagklassen har lagdeltagare (+ ev reserver ibland) förtur så risken är att man blir bortlottad.
Ibland står det i proppen att tex bara lagdeltagare + reserver får rida (om man vet att det blir mkt starter pga många lag).

Sv: funderingar ang lagtävlingar

Man får väl starta förklassen, fast om de blir bortlottning så har dom som rider i lag förtur. tror de é nått sånt iaf;)

Liknande trådar

Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 059
Senast: Bison
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 130
Senast: lizzie
·
Hoppning Hej och hå, hur ska detta gå. Som rubriken lyder; den här dressyrryttaren ska börja hopptävla igen! Min B2 (Barcino QRE) har jag/vi...
Svar
4
· Visningar
1 834
Senast: Mabuse
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
23 137

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bästa ledtillskottet?
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat