Aslan
Trådstartare
vi har en mindre hall där det är (enligt mig) fula vita lister. Det är lite slagmärken och liknande på dem. Mest under axel och knähöjd. Jag retar mig på det och jag ser det ju varenda gång jag städar. Jag har påtalat detta för både min sambo och min syster, men båda bara skrattar åt mig och viftar bort det med ett "det är nog bara du som tänker på det"
Jag skulle helst av allt vilja slita bort vare da mist och sätta nya, men då vi inom en rimlig (inte snar dock ) framtid ska renovera den så är detta totalt onödigt.
Så min fråga till er är nu;
Tänker ni på sånt? Om ni kommer hem till någon, tänker ni på att det är fula märken och liknande som drar ner helhetsintrycket i ett rum?? Eller är det som dom andra säger, bara jag som tänker på det?
Mvh löjligt i-lands problem
Jag skulle helst av allt vilja slita bort vare da mist och sätta nya, men då vi inom en rimlig (inte snar dock ) framtid ska renovera den så är detta totalt onödigt.
Så min fråga till er är nu;
Tänker ni på sånt? Om ni kommer hem till någon, tänker ni på att det är fula märken och liknande som drar ner helhetsintrycket i ett rum?? Eller är det som dom andra säger, bara jag som tänker på det?
Mvh löjligt i-lands problem