Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi betalade max 300kr burken inkl frakt.
Kommer ej ihåg exakt pris heller, men det var lång hållbarhet!
Och råmjölk och colostrum är samma sak! =)
IronWill: Är hon beräknad i närheten av någon storhelg..?
Annars har ju tex Granngården "fölmjölk", så det är inte svårt att få tag på!
(I alla all där jag bor)
Jag är supernojig och vill ha allt tillgängligt, och övervägde i mer än ett år om jag skulle ha det hemma för säkerhetsskull, men det var 4 anledningar som gjorde att jag inte införskaffade trots allt.
1 tillgängligheten
2 priset, det är riktigt dyrt och
3 det är kort hållbarhet på den
4 även om stoet dör/avvisar fölungen mm räknar jag med att kunna mjölka ur en del själv för att kunna ge ungen i flaska, och jag kollade upp att det fanns stuterier i närheten, och räknade kallt med att kunna få handla någon liter vanlig stomjölk av dem, innan man får tillgång till amma, eller ersättningen.
Råmjölk o fölmjölk är 2 skillda saker.Råmjölk måste dom ha innom 6 timmar och fölmjölken är det dom lever på resten av tiden tills dom blir gammla nog för avvänjning om nu inte mamsen bistår med den.
Vi betalade max 300kr burken inkl frakt.
Kommer ej ihåg exakt pris heller, men det var lång hållbarhet!
Och råmjölk och colostrum är samma sak! =)
IronWill: Är hon beräknad i närheten av någon storhelg..?
Annars har ju tex Granngården "fölmjölk", så det är inte svårt att få tag på!
(I alla all där jag bor)
Jag är supernojig och vill ha allt tillgängligt, och övervägde i mer än ett år om jag skulle ha det hemma för säkerhetsskull, men det var 4 anledningar som gjorde att jag inte införskaffade trots allt.
1 tillgängligheten
2 priset, det är riktigt dyrt och
3 det är kort hållbarhet på den
4 även om stoet dör/avvisar fölungen mm räknar jag med att kunna mjölka ur en del själv för att kunna ge ungen i flaska, och jag kollade upp att det fanns stuterier i närheten, och räknade kallt med att kunna få handla någon liter vanlig stomjölk av dem, innan man får tillgång till amma, eller ersättningen.